07.06.12

Here to be not there

I know! Tyhle snímky byly zachyceny cestou z pikniku na Střeleckém ostrově někdy na začátku května a já na ně úplně zapomněla! Domeček u ND už dávno nestojí, což je škoda, byl velmi fotogenický :).



Slečna v růžových šatech je samozřejmě Bárbuška. Na závěr písnička, kterou posledních pár dní nemůžu dostat z hlavy :)).

15 komentářů:

Natalia řekl(a)...

No to je úplně škoda ale!!! Ta druhá fotka je dobrá! (evilsmirk)

Foly D. Sante řekl(a)...

aké máš seksi nožinky v tých ružových šortkách:))

pipilotti řekl(a)...

takový domek tam byl? škoda, že už není.

Kass.enka Bows řekl(a)...

:/ lituju ze jsem si predevime nekoupila ty ruzove sorky na ktere jsem koukala :// uplne si mi to pripomela.

Eeve řekl(a)...

druhá fotka je senzační)

Romana řekl(a)...

To jsou hrozně milý, hezký, veselý fotky!! :))

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Alice řekl(a)...

ó moc moc ti to sluší!

Myrules-myworld řekl(a)...

Krásný šortky, Katie! Jsi kočka! *

Katie řekl(a)...

díky všem :)) jste mě potěšily :)

jinak ty kraťasy už jsou koupené loni, v mangu, moc je nenosím, protože se stydím :D ale semtam! a budou mi ladit s kolem <3

Disturbed Style řekl(a)...

Amazing outfit and photos! I love it :)

E řekl(a)...

skvělé fotky =)

M. Golightly řekl(a)...

Barvy nos casteji, treba tahle ruzovka ti fakt slusi:))

Martina Paulusová řekl(a)...

pěkný outfit :) a hrozně mě zaujala ta fotka v pravo, dokonce mě přiměla sledovat blog, je prostě dobŕá :D :))

Ivo Urbánek řekl(a)...

mám na tebe pifku, kotě

Terezka řekl(a)...

Ta píseň je bezkonkurenčně nejlepší! I naživo byla super!:)