27.06.12

Coffee and TV

V neděli jsme si zašli do café Amandine  pro skvělou kávu a šli si s ní sednout na Náplavku. Háni se tam ale asi moc nelíbilo, protože se na ní chystal zaútočit kachní gang, ale chlapci se snad bavili.
Ten den jsem si poprvé oblíkla modrý top z Manga, který je zajímavý výstřihem na zádech. Bohužel celou dobu šíleně foukalo, tak se nepodařilo udělat nějaké dobré fotky, ale aspoň pro představu :).
Teď se chystám s kamarádkou na snídani na farmářský trh na Jiřák, vezmu kolo a koupím si tam něco dobrého. Za odměnu! Zkoušku jsem snad zvládla a pokud ne, tak další termín je až v září, takže mám teď pro chvíli od školy klid, konečně!




top Mango, džíny Armani Jeans (second hand, od Háni, dík), baleríny HM, brýle Reserved, taška Mumray

7 komentářů:

Kass.enka Bows řekl(a)...

Topík má važně super záda, líbí se mi všelijaké blbynky odkrivajici zada:) AT srdicka,ctverecky atd:)

joss řekl(a)...

miluju Blur!!

Barbora řekl(a)...

super top :-))


liveyourdailylife.blogspot.com

Romana řekl(a)...

Moc ti to sluší :))

http://fashionpuding.blogspot.cz/

téra řekl(a)...

ten top je šmakozní:)

Barb řekl(a)...

A heleme se, top za který ti "dlužím" XDDDDDDDDDD

Katie řekl(a)...

Kassenka: jj, je to super oživení! mě nikdy nenapadlo si něco takového pořídit :)

joss: já vím! však ti závidím,že jdeš na ten koncert! nebo jde jen ségra? nebo jdete obě?

bárb: ahelemese! nojo! jsem ho měla poprvé žejo :D