14.06.12

Blešák v Klubovně

V neděli jsme se s Joll byly podívat v Klubovně v Dejvicích na bleším trhu! Obě jsme tam nakoupily, já jsem si pořídila větší černou tašku/kabelku, která se mi perfektně hodí do držáku na kole :). Daly jsme si výborné cupcakes od Cakebreak, borůvkové pivo, které vůbec nebylo borůvkové a taky výbornou Grenu.
První fotka je od Joll z jejího retro Zenitu (povedla se, líbí se mi, jak je krásně zrnitá) a druhá je od holek z Cakebreak.
Hromadu krásných fotek z téhle akce najdete u Koček!



7 komentářů:

Kass.enka Bows řekl(a)...

Jak vedle tebe JOLL kouka na ten dortík :DDDDDDDD

Popelka řekl(a)...

Ta první fotka je vážně moc hezká:) A Joll zamilovaně hledíc na dortík taky super:))

Romana řekl(a)...

Ty dortíky! :)) Jsou krásné :))

http://fashionpuding.blogspot.cz/

Katy řekl(a)...

Mňam,tak jestli ty cupcakes chutnaly tak dobře, jak vypadají, tak to věřím, že jste si musely pořádně pochutnat!!!
A hrozně se mi líbí ta atmosféra, která je z fotek cítit, miluju trhy!:)

Annie řekl(a)...

mňaam tie cupcakes!♥ ♥
dobré fotky:)

Joll Burr řekl(a)...

:DDD
jsem ráda, že se ti fotka líbí!<3

Katie řekl(a)...

jo, Joll to tam sekne :D

Joll: líbí,je boží!