27.05.12

Sunday talks

Týden zase tak rychle uběhl, nechápu! Přijde mi, že nic nestíhám, dny letí a já se nezastavím a důležité věci (škola, zastavit se na plynárny atd.) jdou opět mimo mě :)
Proto bych vám (a hlavně sobě) chtěla doporučit post o TIME MANAGEMENTU na mém oblíbeném blogu A Beautiful Mess. Slečny co ten blog tvoří stíhají každý den přidat několik (opravdu kvalitních) postů, fotí, píšou, dělají různé projekty, sestavují společně knihu, vedou vintage obchod a ještě stíhají i svůj vlastní osobní život. Myslím, že tento článek je opravdu inspirativní a mohl by třeba někomu z vás pomoci s vlastním time managementem :).
Ale abych nekecala, tak jsem toho tento týden stihla docela dost. Odevzdat důležitý projekt, zajít se podívat na improvizační divadlo, upéct muffiny, vrátit po skoro dvou letech půjčený kufr, vrátit knížky do knihovny, několik přednášek ve škole, sejít se s Marketulkou atd... ale bohužel mi stále hromada povinností zbývá!
Takže jako předsevzetí do příštího týdne si dávám úkol, že to vše stihnu! Odevzdám seminárku do finanční matematiky, začnu pracovat na práci do posledního předmětu, připravím se na zkoušku (zatím mám všechny před sebou) a vyřeším další hromadu věcí, které jsem si dala za úkol a naplnila jsem jimi svůj diář (kterému můj kolega říká BIBLE, protože je tak tlustý :D).
Na závěr mého spílání o tom, jak nestíhám (btw. právě teď jsou 4 hodiny ráno) mám fotku ze slunného dne, kterou na můj FUJI vyfotila Haninka a taky skvělý song od Zulu Winter, což je kapela, do které jsem se ZAMILOVALA!


5 komentářů:

Jane řekl(a)...

ABM je nejlepší blog, sleduju ho a je tam tolik inspirace a dobrých nápadů, že to je neuvěřitelné. Jinak podávám ruku, s tím shonem jsme na tom stejně, tak ať odškrtneme všechny povinnosti během příštího týdne! Držím palce!

pól řekl(a)...

jak se ti vubec povedly/nepovedly muffiny? :D

Comfort Shopping řekl(a)...

Rádi bychom Vás pozvali do našeho nového e-shopu. Nabízíme široký výběr oblečení, módních doplňků, šperků a dalšího zboží. To vše za příznivé a akční ceny. :-)

✓ Stálé doplňování sortimentu.
✓ Při objednávce nad 800 Kč doprava ZDARMA.
✓ Možný osobní odběr v Brně.

http://comfort-shopping.webuje.cz

Katie řekl(a)...

Jane: přesně tak :)

Pol: ale jo dalo se to jíst :DDD

Robin Bery řekl(a)...

mas u mne plus za tu pisnicku ...
mohl by se ti libit muj playlist:
http://www.youtube.com/playlist?list=PL8035262C6FE74A05 ;) mam ten song prave taky tam

pokud chces vedet jeste neco vic o time managementu, doporucuji GTD a S.M.A.R.T :))