20.05.12

Sunday talks

Tohle je můj 700. post na blogu! Mrzí mě, že jsem neoslavila 666. článek! To jsem trochu prošvihla :)

Tenhle týden byl super! V úterý jsme s Haninkou byly v Roxy na akustickém koncertu Republic of Two, který byl podle nás úplně dokonalý. Byla tam skvělá atmosféra, taková komorní a celý koncert se nesl v odpočinkovém duchu.
Taky jsem stihla zajít do kina na Temné stíny od Tima Burtona. Radši jsem od filmu moc nečekala a dobře jsem udělala :D. Semtam to bylo hodně vtipné a občas to bylo už... už moc. Každopádně tam byla skvělá paleta podivných postav a Johny Depp byl DOKONALÝ.
Viděli jste? Líbilo?
Btw. chtěla bych pochválit kino Světozor, že má ve vestibulu stojan na kola! Jinak mi zatím přijde, že je Praha k cyklistům docela nepřátelská...;)

foto: tumblr

V pátek jsem slavila narozeniny, celý den byl super relaxační, kavárna, prošly jsme s Hančou pár obchodů a večer jsme se sešli s pár přáteli na Pavlači a užili si super večer :).

Btw. kdo mi fandil se školou, tak fanděte dál, ještě to bude boj!:D

9 komentářů:

Nikola řekl(a)...

na Dark Shadows som išla hlavne kvôli Johnymu ale presvedčilo ma aj to že je to od Burtona. ale pozerať sa na to dalo no :D
fash-passion.blogspot.com

Sue řekl(a)...

Johny Depp je vždy super :)

Anonymní řekl(a)...

a ty jsi někdy někde četla, že je praha k cyklistům přátelská :) ? btw, menší prudiči než chodci sou měšťáci.... joo a na temné stíny jdu v úterý do aera a očekávám, že se mě to bude po pár svařáčcích líbit :) zRádě

M. Golightly řekl(a)...

Mi se Dark Shadows libily, vsak Johnny+Helena+Tim jsou proste nejlepsi, od nich bz se mi libilo komplet vse:D A drsne ze uz 700., ja napsala vcera 300. a uz to mi prislo jako silene cislo:D

Jane řekl(a)...

Depp <3
Já ten koncert nakonec nedala a mrzelo mě to, ale takhle jsem ROT zažila dva roky zpátky, kdy dělali koncert na škole pro asi 15 lidí a bylo to úžasný.
Držím palce se školou!

Katie řekl(a)...

Nikola: no dalo no! bylo to i takové hezky barevné :))

Rádě: nečetla :D ale nemyslela jsem si, že to bude tak hrozné! o policajtech mi ani nemluv :DD již jsem měla pár potyček se zákonem! a se sekuriťáky...:D

Martina: 300 už je taky dost! já už bloguju milion let, škoda že nemám zápisky ze starých blogů, které už neexistují...

Jane: jojo,já na nich byla kdysi v hospodě dokonce :D hráli při svíčkách :D

Sylvia von der Haupt řekl(a)...

vsetko najlepsie k narodkam teda!! nech si stastna a nech sa ti dari aveci ,ako si predstavujes:))) popravde film som este nevidela,ale chystam sa:))

Anonymní řekl(a)...

do františkánské zahrady se nesmí ani s pejskem, natož s byciklem :D :D měla jsi se zeptat, haha. zRádě

B. řekl(a)...

Ještě jsem neviděla, ale chci se na to určitě podívat. Takže si počkám, až to bude ke stažení