13.05.12

Sunday talks

Nejraději bych si dala pár facek. Přichází zkouškové, všechny seminárky odevzdané... počkat, všechny odevzdané? Možná ostatní spolužáci, já nemám jedinou ještě ani NAPSANOU. Takže tady od rána sedím, hledám informace o maďarských časopisech a chce se mi brečet a na společnou stránku na spolužácích radši už ani nechodím, protože tam bych se akorát dozvěděla, jak mají všichni už vše naučený a já ani pořádně nevím, co jsme to měli teď za předměty... Tož tak. Je tady někdo, kdo je na tom podobně? :D

Ale protože nedělám věci do školy, tak mám čas chodit na akce a do různých kavárniček a pak vám o nich psát! Třeba o kavárně Prádelna na Vinohradech. Je kousek od náměstí Jiřího z Poděbrad ve Slavíkově ulici. Mají tam domácí koláče a výborné Rulandské šedé. Kávu jsem nestihla vyzkoušet, napravím to příště. Pokud to máte poblíž, rozhodně se zastavte! A jejich polívky jsou prý legendární, budu tam muset na nějakou zajít.

fotka z tojepraha.cz

A kalendář na příští týden! (Neříkám, že všude půjdu, ono to ani není možné, protože se některé akce překrývají a během některých jsem v práci, ale ráda bych šla všude :).

Pondělí - Roxy a křest nového alba kapely Rara Avis, pozvánka tady. Koncert je v rámci Free Mondays, takže vstup zdarma! ;)
Úterý - Opět Roxy, tentokrát akustický koncert kapely Republic of Two. Tam se chystáme s Haninkou, see u there? Event tady.
Středa - Freshlabels Peep show ve Fusion Hotelu v Jindřišské. K poslechu i k tanci bude hrát duo Kay a Tuzex :) Pozvánka tady. Ten stejný večer taky hraje moje milovaná kapela The Prostitutes v Podolí na akci Mezi bloky!
Čtvrtek - Začíná mezinárodní Veletrh Svět Knihy Praha! Pro všechny čtenáře a čtenářky.
Pátek - Groove v Groove baru, hraje můj kamarád Ol Wiz! Ten den mám narozeniny, takže kdoví, kde se budu nacházet, třeba se dostanu zrovna tam :))
Sobota - Jarmark OnaDnes.cz! Prodejní akce, kde můžete nakoupit i prodat své nenošené kousky!

Chystáte se někam? Potkáme se?

Pěkný zbytek víkendu! Já jdu zase na tu školu a pak jupí do práce!:)




16 komentářů:

sumiko řekl(a)...

Kateřino! Takhle ty se mnou píšeš tu seminárku? :D Rulandské šedé, Republic of Two, Kay & Tuzex <3 Teď probíhá strašně moc akcí i u nás v Brně a já se musím učit :/ Ale v pátek jsem se byla aspoň podívat na Milana a Tatabojs!

Alice řekl(a)...

ten první odstavec naprosto chápu! vždycky si na začátku semestru řikám - všechno si připravim včas budu se učit a pak najednou tadááá zkouškový a já nic...a pak nervy a stres! držim palce a přeju pevnou vůli!

joss řekl(a)...

tééda, pěkně nabitej tejden!

BnM řekl(a)...

myslím že se potkáme v SO na jarmarku :)

Eeve řekl(a)...


ta vypadá skvěle!
škoda že nejsem z Prahy

oliva řekl(a)...

kavárna vypadá úžasně, asi si natřu židle namodro :)

http://modedeboulangerie.blogspot.com/

she.is.the.one řekl(a)...

jaka zlata kaviarnicka :)

pól řekl(a)...

do pradelny chci!!!

Jane řekl(a)...

Ta Prádelna vypadá skvěle! Fakt jako! Díky za tip. Držím palec se školou a děkuju za tipy na akce. o ROT jsem vůbec nevěděla, ale šla bych. :)

Pravdu Mám Já řekl(a)...

Tyjo! Já jsem bez toho FB úplnej kulturní barbar! Stydim se a chválim ti tvůj plán akcí.
Za ty seminárky si už tolik chvály nezasloužíš, ale pokud je stihneš včas, tak budu gratulovat dvojnásob :)

Luci in Disguise řekl(a)...

To je teda, bydlím za rohem a o téhle kavárně slyším poprvé! Musím vyzkoušet :)

▲Tyna řekl(a)...

asi jsem na tom podobně, za týden a něco maturuju a ještě jsem se NEZAČALA učit:DDD

Therezka řekl(a)...

Já vždycky všechno honila na poslední chvíli (a vlastně to pořád trvá). Když jsem něco měla včas, lebedila jsem si, jak je to super, ale pak mě to stejně nedokopalo k tomu dělat věci do školy s předstihem. Já se moc těším na veletrh Svět knihy!

Mia řekl(a)...

Ty jo to je super článek!!! Díky díky za informace, píšu si to všechno do diáře a doufám, že alespoň jednu věc stihnu.
Na mě se to právě ve škole taky všechno hrne :DD Seminárky už mám napsané, ale te´d mám zápočtový týden a pak hned zkoušky, protože jdu na první termíny. :DD Haha. No uvidíme jak to zvládnu. Ráda bych to měla všecko hned za sebou.

Markéta řekl(a)...

jsem zvědavá, kolik za týden se potkáme ;)

Katie řekl(a)...

sumiko: jsi mě nachytala! ale zases byla první, kdo komentoval, hned po uveřejnění, takže nevím, cos dělala na internetu jako!

jinak do Prádelny zajděte, já se tam určitě brzy taky chystám!

p.s.díky za podporu :D pořád nemám nic hotovo!*