23.05.12

Katie in black

Fotky z března (?) z Holešovické tržnice. All in black. Poslední dobou se ale snažím do svého šatníku dostat trochu barvy. Tak jsem si pořídila žlutý top, který se mi ovšem při prvním oblečení podařilo zničit :D. Další vlaštovkou však je modrý top z Manga, modré šaty a oranžový tričko. Snad si to někdy obleču! A taky neonově žluté korále, které jsem dostala od Bárb a Póla k narozeninám! Jsou nejlepší (oni i ty korále).
Uvidíme, jak dlouho mi to zabarvování vydrží! Mějte pěkný den :)



13 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

ha, taky bych mohla, poslední dobou se mi černá zamliouvá nejvíc! ale i na tobě se mi líbí!

Rossaccio řekl(a)...

ooo ja neviem, podla mna si aj v tej ciernej super! :)

PANTHER by Lenka řekl(a)...

Černá Ti moc sluší :) Je to prostě nejlepší barva spolu s bílou :)

Ivets perspective řekl(a)...

skvele fotky jako vzdy :)

http://ivetsperspective.blogspot.com/
GIVEAWAY

Ivets perspective řekl(a)...

skvele fotky jako vzdy :)

http://ivetsperspective.blogspot.com/
GIVEAWAY

Eeve řekl(a)...

super super! :)

▲Tyna řekl(a)...

skvělé fotky:)) ty a černá = nerozlučná dvojka:))

Barb řekl(a)...

Jééé, supíš fotky, drahá!
A vůbec, kdy ukážeš všechny vyvolané?

Stav se na ten borůvkový dortík za náma! Třeba v pátek dopoledne! :) A vem je sebou..

Katie řekl(a)...

Joll: černá je nej no! tobě taky sluší :)

Tyna: jsme s černou nejlepší kámošky :D

Bárb: hmm, žeby? domluvíme se <3

p. řekl(a)...

wow, ta cerna ti stejne ale sekne nejvic ;) hlavne na tech prvnich fotkach, uplne super postavicka!

Katie řekl(a)...

ááá, pochvala od petulky!! to si nějak budu muset zapsat <3

Lucie řekl(a)...

zvu te na giveaway :)

Aný řekl(a)...

Černá je beztak ze všech nejlepší... :)