04.04.12

Vykračujeme si

Dnešní počasí mi udělalo takovou radost, že jsem si udělala procházku od Paláce Adria, kde jsem měla zařizování, kolem divadla, krásnými pražskými uličkami, stavila jsem se v showroomu Mumray pro novou kabelku a prošla se ještě na Karlovo náměstí odkud jsem už dojela tramvají domů. Dnes mě ještě čeká pár setkání, konzultace ve škole a večer se chystáme s Joll na koncert, tak se těším!
Jak se máte vy?

26 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

jee ty máš tyhle boty?! poprvé k nim cítím větší sympatie když je vidím na téhle supr fotce a vím, že je vlastníš!:D

terka řekl(a)...

ty fotky jsou fantastické. odkud je máš, Katie?

▲Tyna řekl(a)...

To jsou bozi botky:)

Alice řekl(a)...

jako upřímně - fakt ti je závidim jsou perfektní! užívej si je!

Lucy řekl(a)...

Uuaaaa, to jsou ty studded slippers z Topshopu, že? Já je měla na wishlistu, ale vyprodali mi je.

joss řekl(a)...

na jakej koncert se chystáte?

Lauren. řekl(a)...

na jaky koncert jdes?
a za ty boty bych vrazdila!! jsou super :D

Foly D. Sante řekl(a)...

užite si to babeny!

Kockandy řekl(a)...

Ty boty jsou skvělý ! Užijte si koncert :)

jur. řekl(a)...

perfektne pocasie je zas ale vraj to odzajtra ide dolu vodou no dufam ze nie ..

Thuy řekl(a)...

krasne boty:)

Milkwoman řekl(a)...

Ty boty jsou perfektni, jinak se mi strasne zalibil cely tvuj blog:)

A ta Chloe jak zrezivela me strasne nastvala, ale jsem rada, ze nejsem jedina :D A kocicce planuju kotata, takze kdybys i pak mela zajem, dam vedet..

Klára řekl(a)...

Já chci taky ty boty!!!!!!!!!

Em. řekl(a)...

Suprové botky:))

Denny Ell řekl(a)...

Já ty boty prostě chcu:D

mymagic-fashion.blogspot.com

- angellovely-things - řekl(a)...

tyhle boty se mi začínají líbit čím dál více! ;))

http://angellovely-things.blogspot.com

Katie řekl(a)...

jj, Lucy má pravdu, jsou to papučky z Topshopu!

s Joll jsme byly na koncertu Nicelanda, 100°C a pár dalších kapel společně :)

jur: no bohužel! chčije a chčije :D tak snad víkend aspoň bude lepší!

Milkwoman: dííky! budou koťata fakt? tak kdyžtak dej vědět, já neuvažuju vážně, ale kdybych fakt věděla třeba o těch tvých koťátcích, tak bych se nad tím zamyslela :) chci kočku strašně moc <3


jinak díky všem za pochvalu bot! <3

Teresa Starling řekl(a)...

Jsou neskutečnééé ♥
chci je :'(

řekl(a)...

Ty jsou skvělééé! :)

pól řekl(a)...

křusky!!

Aný řekl(a)...

Hmm, na tyhle boty koukám už dlouho... jsou vůbec pohodlné?

Iv_photographer řekl(a)...

Skvělé boty!

Katie řekl(a)...

pól: jó, křusky!! :D

Aný: jsou jako papučky! :)

Wendy Ká řekl(a)...

superskvele su!! ^^

Bárbitch řekl(a)...

Děcka, slippers jsou mokasíny česky, ju ;)

Jinak supíška :))

Katie řekl(a)...

Bárbitch: slipper jsou mokasíny, ale pro mě jsou to PAPUČEEE :D