29.04.12

Sunday talks

Nejdůležitější novinka tohoto týdne! Foo Fighters přijedou do Prahy! 15. srpna si zaznačte ve svých Moleskinech, iphonech apod! Bude to HUGE! Já málem vyskočila z kůže, když jsem na to přišla!

Tento týden byl opět nabitý událostmi, ale zmínit chci hlavně čtvrteční křest nového alba kapely The Prostitutes. Miluju je a na každém jejich koncertu si říkám, že jsou prostě nejlepší česká kapela. A pokud jste je ve čtvrtek prošvihli, tak v úterý budou vystupovat ve Žlutých lázních! Nejspíš se tam potkáme :).

Další novinkou je, že jsem si pořídila kolo. Dnes! Jsem nejvíc nadšená, sice potřebuje pár úprav, ale to snad bude brzy vyřešeno a já budu moct vyrazit do ulic!

Jaký jste měli týden? Na závěr jedna pecka od Foo Fighters, kdybyste NÁHODOU nevěděli, o co jde! Ale to se snad ani nemůže stát :)

Brzy snad nějaký pořádný post, poslední dobou jen poletuju z místa na místo a nestíhám nic :)

7 komentářů:

Amy řekl(a)...

ja z FF taky mela obrovskou radost! :)

Denisa řekl(a)...

o nich slyším poprvé, ale zrovna takový styl písniček neposlouchám:)

▲Tyna řekl(a)...

uuuu sakra!!!

cassidy řekl(a)...

Já chci vidět kolo! Musíš se nám pak na něm ukázat :)

M.Isle řekl(a)...

FF mají super písničky =)

Markéta řekl(a)...

do akropole jsem nesla, ale byla jsem ve Zlutech a nevidela jsem te tam :(
z foo fighters mam radost! je to pecka zprava a uz se tesim, az das post o tvem novem bicyklu ;)

Katie řekl(a)...

Markét: já do Žlutých nakonec nedošla :D jsme byli venku všude možně po Vinohradech a nestihli jsme to..někdy se nepodaří no :)) snad se brzy uvidíme někde!

aaa kolo určitě brzo ukážu!! <3