08.04.12

Sunday talks

Včera jsme se byli podívat ze zvědavosti na slevy do H&M (zhodnotit co zbylo z Marni kolekce) a když jsme už odcházeli, tak jsem na stojanu spatřila tílko s fotkou Johna Lennona. S jednou jeho nejlepších fotografií, z focení s jeho ženou Cynthií a pampeliškou. No, úplná rána pod pás dámy a pánové. Já, rozhodnuta si už v H&M nikdy nic (aspoň na oblečení :) nekoupit a teď stojím u tílka s fotkou milované osoby.
Long story short, nekoupila jsem si ho. Proč? Podivná tenká látka, na první pohled ne moc kvalitní a vlastně ani ten potisk nevypadal tak dobře. Hmm, když chci tílko s Lennonem, tak proč si ho neudělám sama? A to si pište, že udělám a tímto zahajuji svůj první oficiální DIY projekt!
Ještě vůbec netuším, jak to udělám, nakreslit si ho netroufnu, vidím to na nějaký nažehlovací papír a dokonalou fotku! O svých postupech vás budu informovat a až bude dílo dokonáno, tak ho uvidíte jako první. Tak mi držte palce, jsem totiž hrozně nešikovná na takové věci :).

Rozloučím se s přáním hezkého zbytku prodlouženého víkendu a taky nejveselejších Velikonoc!

12 komentářů:

Finôčka. řekl(a)...

máme stejnou story.. s nadšením jsem šla okouknout tílko s Beatles, ale ten materiál je hrozný, na dvě vyprání a přidat k hadrum na podlahu.. :(.. tak jsem si koupila alespoň hackovane kraťasy, které hledám jak dlouho. No každopádně pokud se podělíš o návod, zkusím si tílko spáchat sama :)

joss řekl(a)...

ta fotka je dokonalá!

Eeve řekl(a)...

miluju beatlesáky!! :)

Dominika řekl(a)...

hodně štěstí :)

Carolinn řekl(a)...

Tak to teda přeju hodne štěstí a hlavně šikovné ručičky a trplivost ;) ...už se těším, až to budeš mít hotové!;)

Lucia řekl(a)...

tak to jsem zvědavá! při nejhorším můžeš vyzkoušet nějaký fotolab, kde ti to natisknou ;)

Anonymní řekl(a)...

Katie, podívej, co mají ted v Tchibu http://www.tchibo.cz/Nazehlovaci-folie-k-potisteni-5-ks-p400013105.html

to vyřeší tvůj problém :))Lucka

Katie řekl(a)...

Finečka: no právě, je to děs. Už plánujeme s Haninkou, že budeme tvořit, tak určitě dáme i návod pak! :)

Lucia: fotolab taky není špatný nápad, ale já bych to nejraději stvořila vše sama :))

Lucka: díík! už jsem na to koukala před pár dny právě a nenapadlo mě, že to využiju, ale nakonec asi jo, super!:))

▲Tyna řekl(a)...

jee beatles:))

Joll Burr řekl(a)...

tak držím palec, chci pak vidět, jak se vyvedlo! taky bych brala nějaká beatlesácké triko!

Katie řekl(a)...

Joll: se pak pochlubím, jestli bude s čím :D

Pravdu Mám Já řekl(a)...

gratuluju k tak zásadnímu rozhodnutí! Když sabotovat HM, tak pořádně. Lennon nelennon :D A aspoň budeš mít dobrý pocit, že máš doma osobitý originál :)