01.04.12

Sunday talks & March favourites

Tenhle týden byl fakt špatný, takže o něm vůbec nebudu psát a vrhnu se radši na březnové favourites.

kosmetika: V březnu jsem si koupila pouze MAC rtěnku - Politely Pink. Moc se mi líbí, je jemně růžová, není extra vidět. Poslední týden se maluju snad jen s ní. Swatch z ní si můžete prohlídnout třeba tady.


hudba: Nové album Ladyhawke! Na první poslech jsem nebyla moc nadšená, ale už jsem objevila kouzlo těch písní. Anxiety není lepší než (legendární) první album, ale i tak je to skvělá deska.



blog: A Beautiful Mess. Tento blog je plný inspirace. Najdete zde módu, tipy jak udělat co nejlepší fotky, DIY návody a další.

kniha: Just Kids od Patti Smith. Začala jsem číst asi před týdnem a už jsem skoro na konci! A samozřejmě nechci, aby ta knížka skončila. Je o životě Patti a jejího přítele Roberta v New Yorku. Hotel Chelsea, Andy Warhol a další included.

+ novinka na závěr, pořídila jsem si účet na VOTOČVOHOZ, kde postupně budu přidávat oblečení, které už nenosím nebo nevynosím, protože toho mám fakt moc :). Najdete mě pod nickem katieinblack.

4 komentářů:

Kockandy řekl(a)...

Taky si chci pořídit rtěnku od Mac a Ladyhawke mám ráda :)!

Eeve řekl(a)...

já čtu teď knížky od Monyové :)

Markéta Trpišovská řekl(a)...

Ta rtěnka má moc zajímavou barvu

bambitka řekl(a)...

Proč proboha proč ? jsem klikla na ten doporučovaný blog :). Nevím jestli ti mám děkovat nebo tě nenávidět za ten tip, každopádně ten blog je krásně návykovej.