09.04.12

Spring touch up

Se změnou ročního období jsem se rozhodla trochu obměnit líčení. Za posledního čtvrt roku jsem si vystačila s očními linkami a oční stíny jsem si použila jen sporadicky. Včera jsem se rozhodla, že trochu zaexperimentuju a pokusila jsem si dát na víčka i stíny :D. Přiznám se, vůbec mi to nejde, linku si nakreslím, ale vymalovat oko nějakou barvou, to je peklo. Na fotce vidíte dnešní look. Docela se mi to líbí, trochu změna od jednoduché linky.
Už je to ale jasné, budu muset na vyzkoušení jarního líčení k Bobbi Brown! Potřebuju pomoct! :) Chystáme se příští týden s Marketulkou, a doufám, že jsem trochu nalákala i vás.

Makeup jsem použila Lancome Teint idole Ultra 24h, rtěnka Essence Coralize me, stíny Lancome - Snap (ten tmavší) a Bobbi Brown - Bone.
A mám růžový konce vlasů, už jsem nevěděla coby :D. Je to pěnovým tužidlem, takže jen na pár umytí.

9 komentářů:

bambitka řekl(a)...

Sluší ti to, řekla bych že pomoc ani nepotřebuješ :) ale samozřejmě si to s kamarádkou hezky užijte.

▲Tyna řekl(a)...

to je skvělý:)

Eeve řekl(a)...

máš úžasnou pleť :)
být tebou tak se vůbec nemaluju...

SIENA.STYLE řekl(a)...

jsi moc hezka!.)
http://sienastyle.blogspot.com

nat řekl(a)...

drahá kejtičko, tohle je tvoje nejhezčí fotka, kde ti to nejvíc sluší!!!

Nikola řekl(a)...

vyzerá to veľmi dobre. naozaj tak jarne a "čisto" :D
www.fash-passion.blogspot.com

Simbli Simbli řekl(a)...

Strašně ti to sekne, jedna z nejhezčích fotek. Určitě s tím líčením více experimentuj, svědčí ti to :-)

jur. řekl(a)...

k tomuto sa nemôžem vyjadrovať.. ja tam nič nevidim :D:D:D

Katie řekl(a)...

bambitka: dík :)

Eeve: to se jen zdá! mohlo by to být lepší, ale moc jsi mě potěšila :))

nat <3

Nikola, Simbli: jste moc milé, díík**

jur: je mi to jasné :D