02.04.12

Inspiration.

Pokud už mě chvilku sledujete, tak možná víte, že jednou z mých TOP bloggerek je Angelica Blick. Je nejkrásnější, má nádherné vlasy, styl, no prostě je BOŽÍ. Dnes se na jejím blogu objevily fotky, kde je vidět, jakým způsobem schovává šperky a strašně se mi to líbí! A vám? Nevíte, kde bych sehnala podobnou průhlednou krabičku? Díky za tipy :)



13 komentářů:

Ivets perspective řekl(a)...

Skvely zpusob skladovani, akorat me vubec nenapada, kde by se to dalo sehnat :(

www.ivetsperspective.blogspot.com
GIVEAWAY

Malý Princ řekl(a)...

takhle na parapětě to mám uplně stejně.taky krabičkuju,prstýnky mám v obrovské mušli a na naušnice jsem si vyrobila desku s kartonu plus látky a vyhovuje mi to ))

Andsatis řekl(a)...

Vypadá to dobře :) my máme podobnou krabičku doma - tatka v tom má autíčka :D:D

Curly girl řekl(a)...

Podobné průhledné krabičky jsou v Ikei

Lauren. řekl(a)...

to je super nápad, vypadá to moc hezky a přitom je to praktické :))

Karolína Javůrková řekl(a)...

Ano, to je vážně skvěle!

Vivi Vivi řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Vivi Vivi řekl(a)...

Katie,
skvělé inspirativní fotky. Mě baví podobné skříňky, které mají v Ikea. Pro originální organizaci všech těch našich holčičích drobností ;-).
Giveaway ;-)

Joll Burr řekl(a)...

ona je božííí:) takovou krabičku bych taky chtěla do šuplíku!

Eeve řekl(a)...

žoužo
moje šperky jsou věčně zamotaný :)

joss řekl(a)...

ty brejle!

▲Tyna řekl(a)...

tu pruhlednou krabici chci chci chci!!:) krásný fotky má;)

Anonymní řekl(a)...

..tyto krabičky mají v Ikea, jednu mám na make up a ještě plánuji jednu na šperky, tuším, že je to v koupelnách - organizér do šuplíků a stojí cca 300,-.Petra