21.03.12

V Holešovicích

Zatímco jsem domlouvala strašně důležitou věc, tak mě Raduška párkrát vyfotila. A protože její fotky jsou vždycky skvělé, nejde se s nima nepodělit!
Foceno u stánku Mumray :)

16 komentářů:

Dominika řekl(a)...

moc ti to sluší! :))

Jane řekl(a)...

<3

Your Lucy řekl(a)...

jé, jsi tak krásná :)

▲Tyna řekl(a)...

strašně ti to sluší:))

Ceady řekl(a)...

to je přesně ta vůně :). Jakmile jsem přečetla ananas, tak mi to došlo :-). Díky.

Bella řekl(a)...

HA! Vidím přesně tu kabelku, kterou chci!! Díky za tip, i když to nebyl záměr:-)
WorldByBella

Julianna řekl(a)...

moc podarená prvá foto.

gabbi řekl(a)...

jů, sluší ti to :))

Klára řekl(a)...

Jsi moc hezká, nech se fotit častěji ;)

Barb řekl(a)...

Já se těším na gabelku!

Katie řekl(a)...

Děkuji! :)

Klára: kdybys věděla, jak často mě někdo fotí, tak by ses asi divila :D mám hromadu dalších fotek, ale uvidím jestli se nějaké dostanou na blog :)

Bárb: a co teprve já! To bude den plný radosti až ji budu mít :D

joss řekl(a)...

u toho stánku se mi moc líbily ty kruhovitý kabelky s řetízkem, dobrá akce.

Francesca řekl(a)...

love this pics and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
kisses
http://francescagiusti.blogspot.com/

Zuu řekl(a)...

Máš nejkrásnější úsměv ! :)
Jo a takovou hrabárnu, to bych si taky nechala líbit ;)

jur. řekl(a)...

ano tam musim vybehnut !

Vera* řekl(a)...

tie kabelky chcem!!