18.03.12

Sunday talks

Tento týden byl pracovně a školně náročný, ale i tak jsem se stihla aspoň zajít podívat na Holešovický fashion market.
Když jsme s holkama procházely tou tržnicí, tak jsme si říkaly, že to oblečení/kabelky/výrobky jsou tam všechny "na jedno brdo", v každém stánku to samé. Když jsme poté vyšly z haly 7, kde se konal Fashion market, došlo nám, že i tam byly totožné věci. U spousty prodejců jste mohli vidět např. látkové náhrdelníky (nebo co to bylo!), barevné sukně a hromadu podobných náušnic, broží a placek. Taky se tam v podstatě neobjevilo nic, co bychom už neviděli na předcházejících ročnících Fashion marketu nebo třeba na Code Mode (které bude teď v dubnu).
Ale i přes tohle mé stěžování :) se tam objevilo několik značek, co mě zaujaly. U slovenské značky retart jsem koupila peněženku bráchovi k svátku, je z ní nadšenej! Určitě se na ně koukněte. Mají jedinečný design, jak snový pro holky, tak i třeba skate tématiku nebo různé příšery pro kluky. Já bych bohužel takovou peněženku mít nemohla, protože nemá moc prostoru na karty a různé blbosti, které sebou nosím.
Potom se mi líbily tašky a oblečení od Young Primitive, které následují trendy a vytvořili metalické tašky, vesmírné legíny a trička nebo nebesky modré leginy s obláčky.
Jako poslední bych chtěla zmínit značku Mum-Ray, která tvoří super tašky a kabelky. O té ještě u mě na blogu uslyšíte :).
A co vy? Byli jste se podívat? Jaký máte názor na tyto akce?

10 komentářů:

Barb řekl(a)...

Ty peněženky jsou super! :)

Vivi řekl(a)...

Vesmírný legíny - geniální! ;-)
Já podobný akce přímo nevyhledávám, ale dají se tam ulovit i pravý poklady.
Vivi

joss řekl(a)...

nic moc, cakebreak je mnohem lepší, i lidi tentokrát nebyli nijak originálně oblečený, nejlepší byly ty space legíny, to jo, těch jsem si hned všimla!

Jane řekl(a)...

Super tipy, díky, že jsi byla našimi očkami. :)

Ace řekl(a)...

jo ty penezenky sou superbajo! ukaz bratrovu! :)

http://thispics.blogspot.com/

▲Tyna řekl(a)...

až budu bydlet v Praze, budu vymetat všechny takovýhle akce! jo! :D

Anonymní řekl(a)...

fashion market mě rozesmál - všude stejné sukně, topy (proboha, ale jak byly některé odflákle ušité...), tašky, hadry na krk (kdo zrecykloval nápad je teď zase vyrábět?????)...jo, nejsu hipík, proto z toho nemůžu být odvařená. nicméně palec nahoru za to, že sem nepotkala nikoho s jelení broží. retart good, od playbag si jednou koupím messengera a ty šaty z nonclone - uaaaa. no, uvidíme s čím se vytasí code:mode za 70kč. že by skutečně nějaké obrození podobných fešn marketů??? zRádě

Zuu řekl(a)...

byla jsem vloni na CODE:MODE, kam se chystám i letos, bohužel i z té akce jsem byla taková nějaká rozpačitá... no, ale abych nekecala, daly se tam objevit hezké a zajímavé věci.
Já se nemůžu vynadívat na Tvou profilovou fotku, máš strašně krásnej a okouzlující úsměv. :)

Romi řekl(a)...

Mumray se mi moc líbí. Já mám s akcemi typu code mode trochu problém, že se mi tam většina věcí zdá moc barevných. Taky mě často odradí cena, někdy se mi to zdá předražené, i když chápu, že za design se platí.

Katie řekl(a)...

Bárb: jojo! jo! brácha byl nadšen, už ji nosí :))

Vivi: já je právě docela vyhledávám a pořád doufám, že tam objevím něco božího, ale zatím nic moc!:)

joss: nojo, ale cakebreak je blešák, tenhle market jsou nový věci, od různých výrobců, tak se to asi nedá moc srovnávat.. a na cakebreaku byla vždycky hrozná tma!

Ace: mu řekni, at ti ji ukáže, až ho potkáš :D

Tyna: tak to se těším, až se potkáme někde :)

Rádě: na to codemode jsem zvědavá...půjdem spolu,že?:D no tojo, fakt nikdo s jelení broží, to byl úspěch! :D
btw včera jsem potkala chlapa s Playbag taškou,tak jsem si hned vzpomněla na tebe!:)

Zuu: jééé,dííky! :)) mě vždycky potěšíš. na code mode se taky vydám, každopádně teď v dubnu tam má být vstupné 70 Kč, tak jsem zvědavá, za co to vybírají.. jestli tam bude něco navíc, nebo zase kde nic tu nic :)

Romi: jj, barevných je tam většina věcí, ale dají se najít i "nebarevné" pro takové lidi jako jsem já :) jen musí člověk hledat :) a něco je opravdu předražené, u jiných je zase cena adekvátní..