11.03.12

Sunday talks

Dnes jsem si na Sunday talks nepřipravila žádné téma, tak snad na něco během psaní přijdu :). Tento týden byl opravdu nabitý událostmi, jak super party v H&M (viz předchozí článek :), Zlatý David, víno na Pavlači, oslava Bárbušky narozenin v Liberci atd...:) U té oslavy bych se trochu zdržela, chtěla bych vám totiž doporučit super podnik v LBC, je to americká restaurace a  jmenuje se Coyote. Mají tam burgery, cibulový kroužky a podobný věci (co nejím :D), ale taky dobré víno, zázvorovou limonádu a opravdu milou obsluhu. Až se ke mě dostanou fotky, určitě se podělím!

Tento týden jsem taky udělala velký krok - pořídila jsem si kávovar! Takže teď děláme latté a kapučína i u nás doma :). Ale rozhodně nepřestanu chodit do kavárniček, zrovna dnes jsem byla na kafe s mou milou Rádě a udělaly jsme hromadu fotek, ovšem to jsou další fotografie, které vám prozatím neukážu, protože je ještě sama nemám, ale rozhodně s nimi udělám samostatný post, protože jsme měly speciální objektiv a myslím, že z toho vyjdou zajímavé věci.

NOVINKA: moje kamarádka Haninka si založila blog, kde bude každý den dávat jednu fotku ze svého života! Přijde mi to jako super nápad, rozdně se podívejte - SEM.

Na závěr bych chtěla trochu teatrálně poděkovat všem, kteří tady chodí, pravidelně i nepravidelně, komentují i nekomentují, i kdybyste tu byli náhodou poprvé nebo omylem, tak díky! Blogger už mi hlásí přes 250 followers! Mám z toho ohromnou radost, DÍKY!**

A aby to tu nebylo úplně bez fotky, tak tady je jedna ze středečního nakupování :)). Tílko je dáreček pro kamarádku, pokud vím, tak sem na blog nechodí, tak vám to můžu klidně ukázat! Líbí?

fotila Marietka z Check Czech fashion

8 komentářů:

Reza řekl(a)...

Je úžasný :) a na ty fotky se těšim :) a 250 je krásné číslo :)

nat řekl(a)...

tě milujeme totiž!

Michelle řekl(a)...

miluju tvůj styl psaní, na nic si nehraješ a je to takový upřímný a moc milý ;) jsi skvělá, tady by mělo být mnohem víc followers!

Jane řekl(a)...

Jaký máš kávovar? :) Jinak děkuju za tip na Coyote, já byla o víkendu v Jamesi Deanovi v Praze, asi to bude podobný styl, takže doporučuju. :)

Katie řekl(a)...

Reza: dííky

nat: a já zas tebe!*

Michelle: děkuju, moc jsi mě potěšila :)

Jane: Cafissimo od Tchiba, protatímně :) O Jamesi Deanovi jsem už slyšela, chystám se tam :)

3!mka řekl(a)...

šaty vypadájí pekně :) a hlavně máš krásnej lak :D!

http://3-mka.blogspot.com/

Jane řekl(a)...

Cafissimo oukej, my půjdem taky zatím do kapslí. A barvičku? :P

Ceady řekl(a)...

Tak nechci fotit jen tak nějaké obchody. Projekt by měl zmapovat obchody, které ráda navštěvuji :). A chtěla bych o nich vždy něco více napsat...

Ale tak když se to neujme, tak Vám to nebudu vnucovat, že jo.