04.03.12

Sunday talks

Dnes mám pár věcí, které bych chtěla zmínit. Takže: AUDIOKNIHY. Posloucháte? Nebo radši čtete? Já rozhodně preferuji čtení, ale i taková audiokniha není k zahození. Mám jich několik a pořád jsem přemýšlela, k čemu si je mám pustit. Mám si lehnout, zavřít oči a poslouchat? Ne, to mě nebaví. Dát si je do mp3 a poslouchat třeba cestou do práce? To se mi moc neosvědčilo. Nakonec  jsem na to ale přišla. Poslouchám při uklízení! To je činnost, u které můžu vypnout a nepřemýšlet, takže stíhám krásně poslouchat. Teď mám rozposlouchanou knihu Stopařův průvodce po Galaxii, namluvenou Vojtou Dykem. Tohle dílo už jsem četla, i viděla film, ale audiokniha je zase jiný zážitek. Docela se těším, až zase budu uklízet! A až doposlechnu tohle, tak je na řadě Life od Keitha Richardse, namluvená JOHNYM DEPPEM! To se nemůžu dočkat. Posloucháte audioknihy?

Druhá věc – jak jsem se rozčílila v MACu.  O obchodech této značky jsem byla vždycky přesvědčená, že tam pracují ochotní profesionálové, kteří tomu, co prodávají, stoprocentně rozumí. Většinou tomu tak je, ale teď jsem se byla kouknout na novou kolekci, kde se mi strašně líbí balzámy/lesky na rty v kelímku. Ovšem slečna, která zrovna byla přítomná (bylo to v MAC na Floře), mi sotva ukázala, kde ty balzámy najdu, nic mi o nich neřekla a klidně si kousek ode mě uklízela šuplíky. Vrchol docela byl, když jsem se jí zeptala, jestli můžu některý vyzkoušet, tak místo toho, aby mi dala třeba nějaký štěteček, ať to můžu aplikovat (jsem si jistá, že jiná asistenka by mi ten lesk sama aplikovala), tak řekla „JO“ a dál si tam hrabala v šuplíku. No, long story short, nevyzkoušela jsem si nic, odešla jsem s prázdnýma rukama. Přece jen, dát za něco kolem 500 Kč s tak příšerným „servisem“, to je nesmysl. Stalo se vám to někdy taky? Zítra se chystám cestou z práce na Chodov, tak doufám, že tam bude ten milý klučina, který vždycky výborně poradí. Co si o tom myslíte? Očekáváte v dražším, profi obchodě nějaký standart nebo vám je to jedno?

Nějak jsem se rozepsala, co! Ve středu jsem po dlouhé době byla na koncertě – zašly jsme s Joll na kapelu Niceland do Rock café. Bylo to fajn, poslední koncert v „původní“ sestavě (já si teda pamatuju ještě jinou, ale to ani nebyla kapela, ale spíš Michal a jeho doprovod :). Zahráli největší pecky (ale zase, který jejich song není pecka?) , atmosféra v sále byla super a víno teklo proudem!

Na závěr pár fotek ze včerejší snídaně, na kterou jsme s Háňou zašly na farmářský trh na JZP! Daly jsme si výborný mandlový croissant s marcipánem z francouzského pekařství a kafíčko z Kávového klubu. Svítilo sluníčko, tak jsme si pěkně posnídaly venku na lavičce. Nádhera! 

15 komentářů:

Joll Burr řekl(a)...

haha tak v Macu bych si taky nic nekoupila s touhle obsluhou, to mě dokáže taky docela odradit...
no jako víno nechci dlouhou dobu vidět že:-D ale byl to supr večer!
audioknihu jsem oposlouchala jen jednu - Witches od Roalda Dahla.. nevím teda kdo to namluvil, ale měl krásný britský akcent:), bavilo mě to!

Dejnicka řekl(a)...

Miluju Stopařova průvodce, nedala bys mi prosím odkaz? Ani nevím, že něco takového existuje...

V. řekl(a)...

Nad audioknihami jsem přemýšlela, ale nejspíš bych to vůbec nevnímala, jak se znám, takže jsem to zavrhla :D ale namluvená Vojtou Dykem? To bych si snad i dala říct :D
Máš pěkný lak na nehtech, můžu se zeptat, jaký lak to je? :)

Terr řekl(a)...

o audioknihách jsem už taky přemýšlela, o něčem českém, třeba Saturnin, nebo tak něco :)

Klára řekl(a)...

Tak to bych zrovna v tomhle obchodě nečekala, ale dnes je to už skoro normální, bohužel...

Katie řekl(a)...

Joll: jo, večer to byl boží :D (až na některé události,haha) zopakujem!

Dejnicka: stáhla jsem to přes ulozto.cz, myslím, že stačí zadat audiokniha Stopařův průvodce :)

V: V.Dyk není zrovna můj oblíbenec, ale tou knihou si u mě zlepšil reputaci, je namluvená fakt skvěle! :) Hmm a ten lak je Essie - Velvet voyeur :)

Terr: Saturnina právě mám taky! Toho miluju :)

Klára: no, mě to štve! Když už za něco mám zaplatit dost peněz, tak očekávám ještě něco navíc.. co už :)

▲Tyna řekl(a)...

taky se na audioknihy chystám..a vidíš, k uklízení to je supr nápaed:)

Foly D. Sante řekl(a)...

zlá obsluha vie nas*ať!:D
ale ja sa priznám, že keď mám mega zlý deň a príde nejaká nepríjemná ženská, tak sa môže stať, že ani ja nie som dvakrát príjemná:D-ale to fakt len výnimočne sa stáva:D
inak úsmev od ucha k uchu

Zuzankita✝K. řekl(a)...

hahha :) pekné :)

www.karissaworld.blogspot.com

mobanika řekl(a)...

audioknihy rules!
tiez sa mi osvedcilo pocuvanie pri upratovani, hlavne pri zehleni. ale pocuvam aj cestou vsade. obcas sa sice prichytim pri tom ze nevnimam a musim pretacat, ale da sa na to zvyknut:)

Barb řekl(a)...

Pekný blog, děvče..

To bych byla z Macu teda pěkně naštvaná.. já jsem nadšena z Bobbi (Bobíka XD) Brown.. jakože fakt mega! Skvělý přístup, rady, profesionalita, čas si na tebe udělají..

zRádě řekl(a)...

můj názor na vojtu dyka a jemu podobné znáš (hehe), takže poslouchat ho/je déle než 5min by mě zabilo :D až něco namluví marek daniel nebo ryan gosling (kéž by si se mnou konečně dal rande), tak budu poslouchat o 106 :D

Clare řekl(a)...

U nás ve městě je to s obsluhou většiny obchodů podobné, ve výsledku tam většinou hrozně nerada jdu a na dobu tam strávenou se vyloženě netěším - takže je to docela antilapačka na zákazníky. Jaké si to uděláš...

Máš moc pěkný blog! :)

Clare

http://living-in-curliness.blogspot.com

Martina Golightly řekl(a)...

Ty fotky jsou věechny skvělé:)
V MACu bych se taky naštvala, sice bych si to nakonec teda asi koupila, kdybych tam šla speciálně pro nějakou věc, to by mě prodavačka neodradila, ale je fakt, že bych čekala jiné chování:))

Katie řekl(a)...

Tyna: tojo, já už se docela těším na zítřejší úklid :D to svět neviděl!

Foly: ty jsi nejmilejší asistentka! :) jako ale stane se,že když ti není hej a ještě je někdo nepříjemný,ale já byla milá na tu slečnu,to ona byla zlá ..:D

mobanika: při cestování je to asi taky dobré, ale cestou do práce většinou poslouchám muziku a na delší cesty, třeba domů, už mám většinou laptop, tak koukám na filmy spíš už :)

Bárbuška: super! no, u Bobbi Brown je to asi fakt úplně jiná kategorie, hoodně výš .))

zRádě: já se divím, že si s tebou ten Ryan ještě rande nedal! a co ten herec,co na tebe koukal na té oslavě?:D ten se líbí zase mě! a víš, že já taky nejsem žádný fanoušek V.Dyka,ale namluvil to fakt dobře, neztrácím se v postavách,poznám,která zrovna mluví a tak :))

Clare: antilapačka,to je dobré slovo :) já si nechci stěžovat obecně, příjde mi, že se úroven ochotnosti zlepšila :)

Martina: díky! :) já právě nevěděla, který z nich si vzít, a protože jsem neměla možnost si je nějak vyzkoušet, tak jsem se na to vykašlala no, třeba se ještě odhodlám a zajdu tam,až uvidím,že je tam nějaká jiná krasavice :)

díky moc za komentáře! *