13.03.12

My new tattoo

V pátek v noci jsem přišla k takovéto krásné kérce a protože se mi opravdu zalíbila, rozhodla jsem se, že si ji nechám ještě na sobotní oslavu. Jak se vám líbí? Lev salónů :D.

fotila Bárb
edit: tak prý to fotil Pól! Ale Bárbušky foťákem! :))

24 komentářů:

Jane řekl(a)...

ty fotky jsou uzasny!!!! <3 fakt jo!

Foly D. Sante řekl(a)...

:d superská!

Klára řekl(a)...

Hádám Pedro? :D Takové tetovačky si taky občas dám :)

Barb řekl(a)...

Fotil Pól ;)

Flabgee řekl(a)...

:D Super!

Reza řekl(a)...

Ten je roztomilej!

Mia řekl(a)...

Katie Ty jsi tak nádherná osoba a Bárb tak šikovná fotografka. Dokonalá spolupráce. :DD*

xPlanetkax řekl(a)...

Ježiš :D:D:D dobrý :D

Ace řekl(a)...

Lvicci jsou nejlepci v jakekoliv podobe! Priste pres cely zada doufam! :)

http://thispics.blogspot.com/

pól řekl(a)...

až na to, že jsem fotil já :D

Markéta Trpišovská řekl(a)...

přesně takové bych také chtěla :-)

marketatrpisovska.blogspot.com

Joll Burr řekl(a)...

já už natěšená co sis vytetovala..:D lve salónů!:D

Zuu řekl(a)...

like it !!! :))

joss řekl(a)...

naprosto dokonalý! ale moc dlouho nevydrželo, co?:)

Terr řekl(a)...

super kérka! :D
mám na tebe dva dotazy - prosímtě co používáš za make-up? máš na těhle fotkách úplně krásnou pleť, přímo výstavní! a pak ještě co to máš za lak - přesně takovou opravdickou červenou chci, ale všude jsou jen samý napodobeniny..

▲Tyna řekl(a)...

krásná tetovačka:)) a skvělý fotky!! ♥

Katie řekl(a)...

Klára: nene, ty z pedra právě nejdou vůbec natetovat a jsou menší :D tuhle jsem dostala na akci Zlatý David minulý týden :)

Barb, Pol: anoano, pardon, omlouvám se, mám v tom zmatky a to jsem tam ani nic nepila! :D

Mia: díík! spolupráce funguje :D

Ace: mi na ty záda můžeš něco nakreslit! technickým fixem třeba :D

Joll: škoda vid! ale nejnovější kérku co mám jsem ti ještě neukazovala,tak až spolu budem příště, tak se předvedu :))

joss: právěže docela jo, musela jsem to smýt, než jsem šla do práce a skoro to nešlo :D

Terr: děkuju* makeup mám Bobbi Brown Moisture Rich foundation a ten lak je od Rimmelu! Jmenuje se Double decker red, je můj nejoblíbenější :)

Katie řekl(a)...

a díky všem za milé komentáře <3

Simbli řekl(a)...

Ty jsi prostě kočka! Jinak co to máš na uchu za naušnici? Vypadá strašně hezky :-)

Karolína Javůrková řekl(a)...

Jsi krásná!

oveczka řekl(a)...

Mne taky moc zajima ta nausnice!! :D

Katie řekl(a)...

dííky* jinak ta náušnice je takový ten ear cuff, mám ho z topshopu :)

Natálka* řekl(a)...

Super tetování! :D

M. řekl(a)...

Jsi tak neuvěřitelně nádherná :) smekám!!