09.03.12

Marni(vý) den

Haha, kolik slovíček se dá vtipně použít ve spojitosti s nedávnou kolaborací H&M a Marni? Spoustu! Ta kolekce fakt nebyla marná...:))
Dnes bych se chtěla trochu rozepsat o středě, která byla v torpédo stylu, tak jsem třeba nestihla pořídit ani jednu fotku (a to jsem v kabelce celou dobu měla dva foťáky, co na to říct). Ráno to začalo uklízením za poslechu dalších několika kapitol Stopařova průvodce, takže jsem se polovinu uklízecí doby jen smála, místo nějaké práce.
Odpoledne jsem vyjela pro Bárbušku do centra, zašly jsme něco vyřídit, prošly jsme pár obchodů (v Mangu mají v nové kolekci několik opravdu krásných šatů, zajděte se podívat!) a potom jsme na pár hodin skončily v kavárně (nečekaně). Kolem půl sedmé jsme se vydaly směrem Myslbek, protože jsme měly v plánu podívat se osobně na Marni kolekci v H&M. Mě se tam líbily brýle a Bárb si chtěla pořídit hedvábný top. Už po té půl sedmé se začala před obchodem formovat řada, my si však řekly, že tam stát nebudeme :) a šly jsme se ještě podívat do Zary a do Korres. Když jsme se vrátily, tak ta řada byla už asi trojnásobná, to už jsme vzdaly a poslušně se tam postavily a začaly okukovat ostatní. Přišly i Adélka Chloe a krásky z Check Czech fashion, které tam pořídily pár snímků, protože se to tam chic oblečenými lidmi jen hemžilo! Společně jsme postávaly v řadě a chvíli po sedmé se obchod otevřel a po etapách tam začali pouštět. Nelíbilo se mi, že i přestože tam bylo lano oddělující řadu od zbytku chodníku, tak nově příchozí to lano klidně překročili a cpali se na začátek řady. Nemám ráda lidi, co předbíhají! Pokud tam chtěli být první měli přijít dřív. Bohužel to byli i někteří bloggeři, kteří si asi mysleli, že mají přednost :).
Když jsme se dostaly dovnitř (tím myslím za statného sekuriťáka), pánové u stolečku si zkontrolovali naše jména a na ruku nám dali třpytivě růžové pásky. To už jsme si šly prohlédnout kolekci, Bárb si vzala svůj vysněný top v několika velikostech, aby si ho mohla vyzkoušet a já jsem objevila ty brýle. Bohužel mi neslušely ani trochu, vypadala jsem v nich velmi zvláštně, tak jsem je tam vrátila a šla se kouknout po dárku kamarádce k narozeninám, že aspoň využiju tu 25% slevu na celý sortiment H&M.
Zpočátku nám to tam přišlo fakt šílené, přecpané, všude spousta lidí, oblečení a málo místa. Říkala jsem si: "Kdy už bude konec? Kdy už půjdeme jinam?" Jenže v tu chvíli se to stalo. Naproti mě se zjevil stánek s koktejly z Absolut vodky! Velice ochotní a vtipní barmani tam míchali výborný koktejl s limetkou. Dala jsem si jeden, druhý...a už mi to tam nepřipadalo jako peklo na zemi! Dokonce jsem byla ochotná tam zůstat (dokud tam bude i ta vodka :).
Nakonec jsme odcházely všechny spokojené (a lehce opilé). Já koupila dárek, Bárb svůj vysněný top, potkaly jsme pár starých známých a nakonec to byla fakt dobrá párty!
Takže díky, Káťo a Káťo za uspořádání super večírku!  


Poté jsme se ještě vydaly do 2. patra na předávání cen Zlatý David, kde jsem moc chtěla konečně vidět duo Calm season, ale samozřejmě jsme přišly a oni zrovna dohráli poslední notu! :D Co na to říct! Ještě tam byl sólo Niceland, takže jsme slyšely aspoň něco. Předávání to bylo vtipné, anticeny jsou fakt super nápad.
Byli jste se tam někdo podívat? Ať už na anticenách nebo v H&M?

10 komentářů:

Barb řekl(a)...

Takže díky, Káťo a Káťo!

XD

jossindie řekl(a)...

já tam jdu dneska, tak jsem zvědavá, co tam na mě zbylo:)

Skodulka řekl(a)...

Joo to předbíhání vážně nebylo nic moc! :-/ My se šly postavit do fronty radši hned kolem půl 7, páč pak to byla síla :D i tak jsme čekaly tak čtvrt hoďky.. :) bohužel jsme to jen párkrát obešly a odešly s prázdnou, musely jsem na vlak.. :( ale byla to pro mě celkem zajímavá zkušenost!

Pauline řekl(a)...

ale niektorí blogeri mali prednosť ak myslíš mňa:D

Katie řekl(a)...

Bárb: tak poděkovat je slušné

joss: já myslím,že tam toho bude dost :)

skodulka: a líbilo se ti něco z kolekce?

Pauline: tebe jsem předbíhat neviděla :DD a seklo ti to!*

Klára řekl(a)...

Já jsem se byla na kolekci podívat dnes v obchodě a teda...upřímně se mi líbila jen jedna bunda...

Pauline řekl(a)...

:D
ďakujem!
predbehla som sa lebo som tam mala byť už od štvrť ale meškala som :(

Carolinn řekl(a)...

...tak to je fajn, že jse si party užili :)

Ace řekl(a)...

calm season na posledni notu, to je teda urazka!!! to se musi napravit priste ;)

boo řekl(a)...

Já se přiznám, že jsem taky předběhla, ale jen proto, že jsem měla ten tisk_náramek a musela fotit. : D