03.03.12

Kafíčkování







Zrovna se chystám do školy, ale až skončíme, tak nebudu dělat vůbec NIC! A jaké máte vy plány na víkend?

19 komentářů:

Jane řekl(a)...

Je videt, ze mas z tech vlasku radost. :) Skola o vikendu? To by melo byt zakazane! Ja mam v planu relax na cely vikend! :)

zRádě řekl(a)...

co to plave v tom čaju? to vypadá jak česnek nebo žampijóny :)

terka řekl(a)...

ty fotky ve mně vzbuzují chutě:) a moc Ti to sluší:)

consuelle crystal řekl(a)...

ty vlasy jsou fakt super! taky bych už uvitala zmenu..

Delfa řekl(a)...

tobe to taaaak slusi:) krasne Kejticka:) krasna konvicka:) kdepa to je?

CzechBlondýn řekl(a)...

Nejprve jsem přemýšlel o tom že bych po pracovním týdnu víkend proležel u nějakého dobrého filmu nebo vytřídil přítelovi šatník.Když je ale tak pěkně plánujeme navštívit kavárnu,procházku po městě a večer s přáteli za zábavou do nějakého z nočních klubů...:-)

www.czechblondyn.blogspot.com

Zuzankita✝K. řekl(a)...

chutná si a jedlo vyzerá super :)

http://karissaworld.blogspot.com/

joss řekl(a)...

jé ty panini vypadaj dobře! já o víkendu budu určitě nakupovat, protože jsem zjistila, že mi toho ještě hodně chybí do šatníku:)

Mia řekl(a)...

Ježiš to jsou úžasný fotky!! :) Tak ať Ti to rychle uteče :*

▲Tyna řekl(a)...

jé ten salátek a ten čaj nebo co to je:)) krásné fotky:) sluší ti to s Ladou!:)

Klára řekl(a)...

Miluju kafíčkování! A vlasy máš krásné ;)

nat řekl(a)...

tady jsi taková pěkná naša trubíčka!

Audrey ♥ řekl(a)...

Hezké vlasy

Katie řekl(a)...

Jane: jojo, ale naštěstí jen tři hodiny, tak jsem to přežila, dokonce to bylo docela zajímavé :))

zRádě: zázvor :DDDD

terka: dííky

consuelle: díky! mě se tvoje vlasy mega líbí tak jak jsou :)

Delfi: to je v Rožnově, v Kavárničce :)

CzechBlondýn: to zní skvěle, doufám, že jste si to užili :)

Zuzankita: diiky

Joss: a cos nakoupila? :)

Mia: dííky,zlato*

Tyna: díky! docela jsem si v té knížce početla :DD

Klára: kuju*

nat: trubička:D jako bych nevěděla, na co narážíš..**

Audrey: diiky*

Annette Krubner řekl(a)...

mnam!

Nikolečka řekl(a)...

Ježiš, máš krásný úsměv :)

Barb řekl(a)...

Téda!

Vy si žijete <3

Již se na tebe těšííím ve středu! A v sobotku!

Katie řekl(a)...

Anette: jo! :)

Nikolečka: jé,dík :D

Bárbuška: žijem,žijem! taky se těším, bude to bájo! a v sobotu si zavdáme :D

Lalique řekl(a)...

relax forever :)