02.03.12

Bobbi Brown na Chodově

Pokud sledujete Bobbi Brown ČR na facebooku, jistě už víte, že tato značka otevřela svůj druhý stánek v ČR a to v parfumerii Douglas v obchodním centru Chodov (ten první je v Douglasu v ulici Na Příkopě). Včera se tam konala menší akce, za účasti předního vizážisty Zdenka Fencla, který zde byl k dispozici, radil a zkrášloval.
BB koutek vypadá opravdu luxusně, moc se mi líbí, jak jsou tam všechny produkty vystaveny :).
Já jsem bohužel musela běžet do práce, takže jsem se zdržela jen chvíli a neměla jsem možnost se nechat třeba namalovat. Doufám, že někdy příště mi to vyjde :).
Byly jste se podívat? Chodov je sice trochu z ruky, ale myslím, že návštěva stála za to.
edit: ve víru psaní jsem zapomněla dodat, že jsem moc ráda potkala milé bloggerky Simone a ABNY a nově i Niku Chic!*

5 komentářů:

Romi řekl(a)...

ahoj, kosmetika bobbi brown mě láká.je ale dost drahá, přesto bych jí chtěla vyzkoušet.jaký produkt se te od ní zdá nejlepší? díky

▲Tyna řekl(a)...

sakra, už chci bydlet v Praze a chodit na všechny akce a ták:))

Durduin řekl(a)...

Ahoj, líbila by se vám soutěž o kosmetiku bobby brown, kdyby byla? Na stránkách chodova?

Katie řekl(a)...

Romi: pokud by to měla být jedna věc, tak gelové oční linky, jsou geniální! :)

Tyna: jo! :)

Durduin: určitě! to by bylo super :)

Markvitka řekl(a)...

Já u Chodova bydlím, ale ještě jsem neměla čas se tam stavit (škola, práce, hory..) ale tento týden to určitě napravím a jsem zvědavá, co tam objevím pěkného :D