26.02.12

Sunday talks

Jsem doma, yaay!! Už pár dní jen posedávám po kavárničkách, piju víno, s dědou si dáváme Becherovku, navštěvuju známé, přátele a taky už konečně přijela má drahá Haninka z dalekých krajů (až z Vietnamu!), tak jsem celá šťastná a pořád někde poletuju :D.
Od Haninky jsem dostala krásné dárky, takže jí tímto veřejně DĚKUJU! Možná se s něčím pochlubím, pokud mi to dovolí,haha.
Tento týden jsem viděla super dokument - Trabantem napříč Afrikou. Už podle názvu asi odhadnete, o co jde :). Úplně mě to chytlo a strašně jsem jim fandila, aby dojeli tam, kam si naplánovali. Viděli jste? Jestli ne, tak doporučuju se podívat :)).
Ve čtvrtek mi přišla tahle cestovní sada hydratační péče z Benefitu. Zajímala by vás recenze? Už se těším, až to začnu používat, takže bych po tom kdyžtak sepsala své dojmy :).


Mějte pěkný zbytek víkendu!

11 komentářů:

Kass.enka Bows řekl(a)...

Urcite sve dojmi napis:)

kristy řekl(a)...

Viděla jsem, miluju cestovatelské dokumenty. Sleduju i jejich další cesty na facebooku.

Zuzankita✝K. řekl(a)...

jasne recenzie sú super :)

www.karissaworld.blogspot.com

▲Tyna řekl(a)...

tak to zní jako že si užíváš:))

Lauren. řekl(a)...

:)) recenzi urcite napis

Markéta řekl(a)...

doufám, že ti to Hanka dovolí a pochlubíš se ;)

Karolína Javůrková řekl(a)...

Určite ses mela skvele, pridej jeste nejaky fotky:-)

Jane řekl(a)...

Ne, ne, ne!!!! Tohle si chci koupit uz par tydnu!!! Jedine, co me odradilo bylo, ze bych sadu objednavala z USA a vysoke postovne. Prozrad, odkud ji mas! Ten jejich krém je totiž naprosto super!
A TNA jsem si minulý týden také opatřila a těším se na to. :) Užívej domova!

Reza řekl(a)...

Viděla jsem a taky mě to zaujalo :) určitě chceme recenzi!

Natt řekl(a)...

super post :)
http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

Katie řekl(a)...

OK, tak já teda napíšu recenzi, ale ještě jsem to v podstatě ani neotevřela, tak to bude chvíli asi trvat :)

děkuji za názory a pochvaly*