19.02.12

Sunday talks

Týden utekl jako voda. Naposledy píšu o zkouškách - už je mám konečně za sebou, tak budu mít čas se věnovat příjemnějším věcem, jako je třeba psaní článků na blog, focení, chození po výstavách apod :).

Dnes mám pár novinek, video, pár gifů... čím začít? Tak třeba tím, že jsem se včera byla konečně podívat v Rudolfinu na výstavě Tak pravil LaChapelle. Posledních pár let tam chodím na každou výstavu, ale tahle se mi znechutila docela už předem tím, jak jsem na zmínky o ní narážela na každém blogu, vernisáž, fotky, články a kdovíco. Ale přece jen jsem to chtěla vidět, tak jsme s Bárb a Pólem vyrazili. I přestože mi bylo docela špatně (v pátek večer jsem oslavovala svou výhru nad ekonomií :)), užila jsem si to, hodně fotek se mi opravdu líbilo... Pro ty, kdo ještě nebyli a rádi by se tam vydali, pospěšte si, končí to už 26. února!

Za úspěšné ukončení (velmi stresujícího) zkouškového jsem se rozhodla si udělat radost a tak jsem si dnes pořídila tohle:


a tohle:
Pokud se obrázky nehýbou rovnou, tak na ně stačí kliknout! :)) 


EP Luno jsem chtěla už chvíli, ale nemohla jsem ho sehnat. Mají ho v Palladiu v tom music shopu u vchodu z metra. A Lancome Midnight Rose je parfém, který mi učaroval! Protože jsem členkou Sephora clubu, pořídila jsem si ho s 20% slevou, což je na parfém docela dost :). Ještě mám v plánu pořídit si Dolce&Gabbana - Rose the one. Máte ho někdo? :)

FACEBOOK INFO. Nezapomeňte se kouknout na FB stránku mého blogu a na facebook stránku Bobbi Brown ČR, která je teď úplně nová :)).

Na závěr video, které mě velmi pobavilo. Má více dílů, tento je nejnovější, z New York fashion weeku! Líbí? Já toho chlapíka zbožňuju :D

14 komentářů:

Jane řekl(a)...

To už je zase neděle? :) Odměňování schvaluju a s tou výstavou to mám taky tak podobně - vlny, kdy jít chci a vlny, kdy si myslím, že je to na nic. Ale nikdo se mnou nechce jít, tak asi nakonec vynechám...

Klára řekl(a)...

Také jsem dnes na té výstavě byla a bylo to něco!

pipilotti řekl(a)...

Haha. To video je super! Jinak La Chapelle mě ani moc neláká...

Martina Golightly řekl(a)...

Katie, to neni mozny, ty jsi Reese!:)) A mrzi me, ze tuhle vystavu bohuzel uz nestihnu:(

consuelle crystal řekl(a)...

tak ten chlap je týpek:DDD

Mery řekl(a)...

Luno miluju :)Před rokem jsem se náhodou dostala na koncert a naprosto mě učarovali :)

http://missnothingfashion.blogspot.com/

in the middle of nowhere řekl(a)...

hm hm hmmm zajímavé nákupy :-) Hlavně to CD :-D

Rose the One jsem měla a byla jse s nim naprosto spokojena, voněl krásně, dlouho, večerně.. Přemýšlím, že si ho pořídím zase.

Tvůj anonymek:-)

Katie řekl(a)...

Jane: nojo, neděle! a za týden bude zas :D

Klára: líbilo?

pipilotti: doporučuju i další díly :))

Martina: fakt ti to příjde? Já Reese miluju, teď jsou všude v metru plakáty s ní z nějakého nového filmu a je tam nejkrásnější :))

consuelle: viď! :D a ty hlášky má fakt perfektní

Mery: tak to je dobře, že ses na ně náhodou dostala.. já je mám taky moc ráda :))

anonymek: jsem ti to cd včera trochu zatajila vid..:D trochu! tys měla rose the one? a nepůjčilas ! kup si ho znovu a půjč! :D <3

in the middle of nowhere řekl(a)...

Katchenko, já jsem se koukala a ještě jsem ho našla, je tam ještě tak polovina jestli chceš vyzkoušet..

TROCHU ZATAJILA?? TROCHU??? JENOM TROCHU? :-D

Zuu řekl(a)...

chi, to obočí jak si hezky pozvedáváš! ;)
zbožňuju Tvý dlooouhý blond vlásky!

Kocourova Adi řekl(a)...

Taky jsem tam teď o víkendu byla...Některé fotky se mi hodně libily... A ty jsi šíleně roztomila :)))

my-fashion řekl(a)...

hezké fotky....)

K řekl(a)...

Jsi krásná. :)

Katie řekl(a)...

marketulka: trochu..:))

Zuu: dííky, ale už je mám ostříhané :D snad se ti budou líbit i nové

Kocourova Adi: taky se mi nektere libily hodne, nektere zas moc ne :) a děkuju*

my-fashion: dííky

K: :)) díík