12.02.12

Sunday talks

Je tady neděle a s ní přichází pravidelná dávka Sunday talks! :D Začnu zkouškama a to rovnou tím, že mé zkouškové je nekonečné. Ale jednou skončí, snad příští pátek. Buď dobře nebo špatně, každopádně už bude konec. Trvá to už od prosince a mám dost :).
Včera jsme s Raduškou vyrazily na ten Artsemestr na VŠUP. Moc nás toho nějak extra nezaujalo, ale celkově na odreagování to bylo super! Mě se nejvíce líbily nejvíc ateliéry K.O.V, ateliér keramiky a porcelánu a ateliér módní tvorby. A vám?
Po shlédnutí jsme samozřejmě zamířily do Mama coffee, ale už o té kavárně psát NEBUDU, protože tam chodí čím dál víc lidí a semtam je i težké si sednout, takže konec s reklamou :D. (Ale pořád platí, že je nejlepší a kafe je tam boží.)
Přes víkend jsem taky trochu nakupovala! Mohla bych možná udělat nějaký haul, ale to spíš ne :). Každopádně mám ear cuff z Topshopu, krém z Body shopu (ten Sephora už jsem stihla za necelý měsíc spotřebovat), valentýnské mýdlo v LUSH, pásek v HM, peněženku v Mangu...do které už nemám co dát,haha, asi jsem na mizině. Ale nějaké nákupy jsem potřebovala, už jsem měla abstinenční příznaky!







fotky jsou od Radušky :)

17 komentářů:

Barb řekl(a)...

Těším se, až uvidím ear cuff na živo! :)

Btw, už seš jak Železnej XD "Je tady neděle a s ní přichází pravidelná dávka Sunday talks!"

Jane řekl(a)...

Karotka! <3 Ať už jsou zkoušky za náma!!

Katie řekl(a)...

Bárb: a dobrou chuť, pokud právě obědváte!!

Julianna řekl(a)...

moja mango peňaženka tiež dosť zíva prázdnotou :)
a moje skúškové tiež bolo nekonečné, ale dočkala som sa :)

Ivets perspective řekl(a)...

Delas mi chute! Po osmy hodine by melo byt zakazano pridavat prispevky s fotkama jidla :D

www.ivetsperspective.blogspot.com
GIVEAWAY

joss řekl(a)...

módní tvorba mě na všup nezaujala, nejlepší byl králík na keramice!:)

Joll Burr řekl(a)...

jee tak v Mama coffee jsem ještě nebyla!;D
v Topshopu mají dobré ty cuffs, taky jsem se dnes dívala!:)
a Lush mýdlo by se mi taky líbilo!
udělej haul!.))
jo a ten gif vpravo je uplně nejlepší, jsi tam zlatááá!<3

Zuu řekl(a)...

úžasné fotky!

zRádě řekl(a)...

mě se docela líbil ateliér textilní tvorby a lituju, že sem nevytáhla foťák na ty saténový gaťky, no :(

Katie řekl(a)...

Jane: jj, karotka!

Julianna: ty se máš, já se asi nedočkám, poslední den zkouškového mám zkoušky rovnou dvě a už toho mám dost a síla mi došla..:)

Ivet: já to tady ale dala ještě před osmou :D ne, ale chápu, jenže tomu neunikneš prostě,:D

joss: ten byl fakt drsný! takového krotkého králíka jsem teda neviděla, nechal se hladit od všech :))

Joll: dííky, zlato! :D já ten ear cuff měla zatím jednou a trochu mě bolelo ucho, tak nevím, asi ho nebudu nosit často :)

Zuu: děkujem*

zRádě: hmm, to je škoda! třeba je ještě někde uvidíme :D

TH. řekl(a)...

fajn fotky, like :)

Vivi řekl(a)...

Tomu se říká "umění žít". Díky za dobrou náladu ;-), kterou jsem tu získala.
Vivi

Laura. řekl(a)...

whau, aké pekné fotky!: )
som novým followerom!

P.S.: veľmi by mi pomohla vaša pomoc v jednej súťaži. potrebujem 500 likes do 12.marca
ďakujem krásne vopred!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid=343018772405554&set=a.340050519369046.80586.101849433189157&type=1&theater

Katie řekl(a)...

dííky díííky

Vivi: * nejvíc jsi mě potěšila

Carolinn řekl(a)...

No tak to jsem ráda i za tene., že zi to už konečně skončí:) A těcch nových věcí máš ale celkem dost, možná že by stálo za to, něco vyfotit, já osobně bych to uvítala;)

Marcela Jezkova řekl(a)...

Skvělé fotky!....M*

Katie řekl(a)...

Carolinn: tak já zkusím :))
Marcela: děkuju*