09.02.12

Off to the races

Tak zkouškové je u mě očividně neverending story! Ale nechci to tu zanedbávat, takže se s vámi podělím s fotkami, které se v poslední době nashromáždily v mé INSPO složce. Ozvu se zase v neděli se Sunday talks a snad i s nějakýma super fotkama od Radušky! Chystáme se na Artsemestr VŠUP, jdete někdo? Nebo už jste byli dnes?

Nádherný řetízek s přívěškem (lebčička), najdete u Sabriny na jejím blogu.
Krásná modelka Ginta Lapina s nejbožejšími vlasy. Odtud.
:DDDDDDDDDDD (odněkud z tumblr).
A na závěr fakt boží kérka. Něco takového by se mohlo přidat do mé (pomalu ale jistě se rozrůstající) kolekce. Je to fakt nádhera, nemůžu z ní spustit oči. Líbí se vám? tumblr

17 komentářů:

Terr řekl(a)...

ááá ta kérka je úžasnáá! mám 3, ale když tohle vidím, chci další a další! :D

Čajová řekl(a)...

Hypnotické tetovanie!

cajova.blogspot.com

▲Tyna řekl(a)...

bože skvělý fotky-:)) kérka grejt.)

pól řekl(a)...

ta kerka je děs :D :D :D :D :D

Katie řekl(a)...

póle :D si přehlasován, kérka je nejlepší

Anonymní řekl(a)...

mě se ta kérka taky nelíbí, sry. zRádě

Anonymní řekl(a)...

jooo, ale u sabriny se mě líbí nový odstíny laků chanel... tzn. kouknem v sobotu i na laky. zR

joss řekl(a)...

jo na VŠUP se dneska chystám:) jinak ten GIF ze Snoopyho je boží!:)a to tezování bych nechtěla ani zadarmo.

Barb řekl(a)...

Kérka ŠÍLENOST!!
Vlasy SUPÍŠKA!

Katie řekl(a)...

Rádě: jó na laky kouknem, ale já si nesmím žádný koupit, jasnačka jo?:D

joss: pak se ozvi,jak se líbilo, zatím jsem slyšela od kamaráda, že mu to přišlo obyčejné/ničím originální/celej semestr se flákali..:D tak uvidíme :))

Bárb: supíška! :D prej šílenost, to jsem dlouho neslyšela. Mě se to každopádně líbí strašně, ale tak pro únor nové kérky zatím stačí..:D

Barb řekl(a)...

A ten GIG seš ty a to IVO!

M! řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
M! řekl(a)...

jezis, ty jeji vlasy!!
chjoo, chci taky//

Anonymní řekl(a)...

Na Artsemestr se taky chystám, potřebuju do žil trochu kultury :)

Anonymní řekl(a)...

hey www.katie-inblack.com blogger discovered your blog via Google but it was hard to find and I see you could have more visitors because there are not so many comments yet. I have discovered website which offer to dramatically increase traffic to your website http://xrumerservice.org they claim they managed to get close to 1000 visitors/day using their services you could also get lot more targeted traffic from search engines as you have now. I used their services and got significantly more visitors to my blog. Hope this helps :) They offer best backlink service Take care. Jason

Zuu řekl(a)...

ta kérka je naprosto cooool !!!

Katie řekl(a)...

Bárb: proč já a ivo?:DDDDDDD to kdyby ivo věděl!

M!: tak si je šmikni! já to asi zkusím...:D anebo né, nic nedělej, máš boží vlasy!

anonymní: jj, je to třeba! :)

Zuu: žejo!!! <3