27.02.12

new hair

V posledních Sunday talks jsem vám zatajila fakt, že jsem byla v pátek v salonu se nechat ostříhat. Už delší chvíli jsem se cítila na změnu, ale pořád jsem neměla odvahu, až teď, a jsem ráda, že jsem to udělala. Zatím mě mé nové vlasy dost baví, a až mě bavit nebudou, tak snad co nejrychleji dorostou :).
So, what do you think?

Foceno v mé milované kavárně/baru Fidel. Doporučuju zajít :).

17 komentářů:

Lucia Petruchová řekl(a)...

áno pekné to máš, páči sa mi to veľmi veľmi!! :)

Reza řekl(a)...

sluší ti to! je to skvělý :)

Nat řekl(a)...

Super:) pristane ti to:)

giveaway natshells.blogspot.com

Jane řekl(a)...

Supííííš!!!

Anonymní řekl(a)...

Porad stejne krasna, chlapy si zmeny ani nevsimnou :-D

Alice řekl(a)...

super! moc ti to sluší :)

P řekl(a)...

pristane ti to takto :)

www.lerosep.blogspot.com

in the middle of nowhere řekl(a)...

To jsou dva centimetry Katcheno???? Vypadáš v tom velmi mladě.. tak 15 let bych ti typla :D :D

xPlanetkax řekl(a)...

Moc se mi to líbí a jsi vážně odvážná. A nazvala bych to takovým Jarním sestřihem :D V létě nebudeš tolik trpět. ale já na to odvahu nemám :))

Zuzankita✝K. řekl(a)...

pekné to máš :)

www.karissaworld.blogspot.com

Julianna řekl(a)...

Moc pekné! také svieže, ja som dnes oprášila farbu na vlasy, i keď som si povedala, že si ich už farbiť nebudem a tiež rozmýšľam nad strihaním, dosť mi rýchlo dorástli:) (počudovanie)

LaMarianaMia řekl(a)...

veľmi ti to pristane :-)

▲Tyna řekl(a)...

je to super!:)

Terr řekl(a)...

vážně ti to sluší! řekla bych, že jsi v tom jakoby "prokoukla" :)

Katie řekl(a)...

děkuju všem!! ano, je to asi jarní sestřih :)

Joll Burr řekl(a)...

aaanéé já milovala tvé vlasy!:D ale jako zle to nevypadá, jsem zvědav! a Fidel, mmm dlouho jsem tam nebyla:(

banana and mandarina řekl(a)...

Máš to moc pěkný, ta délka se mi líbí :)

B&M
http://bananaandmandarina.blogspot.com