29.02.12

February favorites

Už jsem mockrát chtěla udělat článek oblíbených věcí za různé měsíce, ale vždycky jsem na to zapomněla :). Dnes jsem ale nezaváhala, takže here we go!

FAVORITES - ÚNOR 2012

kosmetika: + Jednoznačně nejvíc milovanou věcí za únor je čerstvá maska Kosmetická katastrofa z Lushe. Je borůvková, má hezkou šedo/fialovou barvu a krásně voní. Do zimních měsíců je ideální, hydratuje i čistí.
- Love and hate vztah mám s fixem na rty od Catrice. Koupila jsem si odstín 400 Persistent pink, který je nejsvětlejší a jen trochu zvýrazní barvu rtů. To by bylo super, ale on asi po týdnu nepřestal "psát". Takže na vyhození, další si rozhodně nekoupím.

blog: Nejoblíbenější blog posledního měsíce je jednoznačně The Man Repeller. Najdu tam inspirace z módních přehlídek, autorka má neotřelý styl, miluju její arm parties :) a to, jak dokáže vrstvit na první pohled nesourodé kousky :).


youtuber: Na youtube sleduju docela hodně channelů, hlavně kosmetické/fashion youtubers. Mám už svou základnu NEJNEJ, ale semtam se k nim připojí někdo nový. Tentokrát je to krásná blondýnka z Londýna, známá jako FleurDeForce. Tady je odkaz na její channel. Koho sledujete na youtube vy?

music: Nový song od Gorillaz, jednoznačně! Včera taky vypustili do světa videoklip, který mi přijde úplně ňuňu, rozkošný a roztomilý... :)


Co patří mezi vaše únorové oblíbence?

8 komentářů:

mafinx řekl(a)...

ta pesnicka je ako droga . :)

Pauline Secret řekl(a)...

ta animace v menu je úžasná :D :)

Karolína Javůrková řekl(a)...

ta kabelka a ty doplnky?? chci to hned:D

Zuzankita✝K. řekl(a)...

tá kableka je skvelá!

http://karissaworld.blogspot.com/

Jane řekl(a)...

Fleur sleduju asi měsíc a je super! (Ale není z Londýna.)

Spiced Chocolate řekl(a)...

Kosmetická katastrofa mě láká už jen kvůli tomu názvu :D A mezi mé únorové oblíbence patří DUO Tekuté vlasy a červený lak Red-y to go od Essence.

http://spicedchocolate.blogspot.com

XoXo Veronika řekl(a)...

krásný blog :)

Zlata řekl(a)...

vtipné!!

http://goldengrasszn.blogspot.com/