22.01.12

Sunday talks

Jaký jste měli týden? Mě nehorázně rychle utekl. Byla jsem většinou buď v práci a nebo doma zahrabaná v učení :). Nuda docela, že?
Poslední dobou mi největší radost dělá náš společný blog s black cat - my delirium (dnes je tam nádherný song - If I had a gun od Noela Gallaghera), prostě pořád přemýšlím, jaké písničky tam dát, co napsat o jakém albu, dokonce jsem si stihla poslechnout už všech 100 nových kapel pro rok 2012 podle NME :D.

Protože jsem taky teď hodně doma a místo lítání po venku se snažím studovat, musela jsem trochu upravit tu kávovou kulturu co máme doma. Doteď byla docela nulová, protože jsem si pro latté vždycky doběhla do Mama coffee a byla jsem spokojená :). Nakonec jsem ale koupila docela dobrou (rozpustnou no...) kávu, a v Tchibu jsem pořídila napěňovač na mléko, takže si můžeme s Markét dělat latté i capuccino! Jen ta pěna z napěňovače moc nevydrží no, ale hned to aspoň vypadá líp.

Včera jsem byla v Luxoru na Václaváku nakoupit nějaké zvýrazňovače a zašla jsem se podívat do několika sekcí, mezi kterýma nechyběla móda. Pro milovníky Yvana Rodice mám upozornění - opět mají jeho knihu Face Hunter, ale asi jen v jednom kusu, takže kdo si ji přeje, tak ať neváhá! :) Já ji ještě půl roku, rok zpět taky chtěla, ale poslední dobou ho mám čím dál míň v oblibě, už mi ty fotky nepřijdou tak dobré jako kdysi... co myslíte vy? Sledujete jeho web a web Face Hunter?

Tak pěkný zbytek neděle! Já jdu zase na učení, zítra mám zkoušku z Aplikované sociologie v cestovním ruchu, je to dost zajímavé, takže mě to studování docela baví. Držte palce! :)

5 komentářů:

▲Tyna řekl(a)...

ta zkouška fakt zní zajímavě:) držim palce;)

Ivets perspective řekl(a)...

My mame u nas kavovou kulturu (nebo jak jsi to napsala :)) docela vyladenou, kavovar (dikybohu) a na napeneni mleka mam vyzkousenou vrtulku z ikey, ktera horky mliko krasne napeni a docela to i vydrzi a vypada to uplne stejne jako z kavarny. rada - neslehej mliko kdyz uz tam mas kafe, pridej ho tam az do naslehaneho mlika - opacne to nikdy nepujde :)

skoda, ze moje zkouska z konstrukci pozemnich staveb ktera me ceka zitra nezni tak zajimave, jako ta tvoje :)

http://ivetsperspective.blogspot.com/

Cookie řekl(a)...

wow tak ta skuska je naozaj zaujimava :)
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Katie řekl(a)...

Tyna, Cookie:jj, snad jsem ji udělala :))

Ivet: jasné,, tak to přesně dělám,, pěkně presso naliju do pěny :D ale stejně mám nejradši laté z Mama coffee :D :))

Markéta Trpišovská řekl(a)...

zajímavá zouška :-)

na mém blogu právě probíhá giveaway, třeba se budeš chtít zúčastnit http://marketatrpisovska.blogspot.com/