01.01.12

Sunday talks

Tak máme nový rok! Jak to zatím u vás vypadá? Jestli to je opravdu, jak na Nový rok, tak po celý rok... hmm, asi by mi to úplně nevyhovovalo, dnes je takový lenivý den :). Jen se koukám na filmy pro pamětníky (Ducháček to zařídí :D), píšu blog, balím si kufřík, za chvíli se vracím do Prahy...ale zase mi není vůbec špatně po silvestrovské noci! Jak jste oslavili? Já byla se svými kamarádkami a měly jsme se skvěle :).
Nechci se vůbec udivovat nad tím, jak rok 2011 šíleně rychle utekl, ale je to tak! Pořád si ale nejsem jistá, zda ho mám zhodnotit jako rok dobrý nebo rok špatný... asi jak z kterého úhlu :) Určitě ale převažují věci pozitivní a věřím, že rok 2012 bude super!!!
Máte nějaká předsevzetí? Já opět moje klasické, dělat věci včas/s předstihem, chodit více na jumping, věnovat se více škole... klasika!
Tak směle do nového skvělého roku s báječnou písničkou! :)


3 komentářů:

kristy řekl(a)...

moje oblíbená, KOC jsou skvělí a tenhle klip nemá chybu

Lucia řekl(a)...

mám podobná předsevzetí a když jsem o tom dnes psala na blog, zjistila jsem, že ačkoliv jsem chtěla jen málo předsevzetí, nedokáže je nějak zredukovat :D a tak se budu muset hodně snažit je všechny splnit :D a tobě přeju to stejné! ;)

www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

joss řekl(a)...

miluju tu písničku!