20.01.12

Spring shoes

Tak už jsem vybavená na jaro. Aspoň botičkama :). Z loňska mám už několik balerín, tenisek, podpatků a jediné, co jsem potřebovala byly jednoduché černé balerínky bez jakýchkoli aplikací (check) a taky jsem opravdu NUTNĚ potřebovala mokasíny z Topshopu (check), které jsem viděla na jejich stránkách a mohla se z nich zbláznit.  A oboje už mám! Jupí! :) Mé touhy jsou splněny, jaké jsou ty vaše?

Balerínky z HM. Nejsou to přímo tyhle, špičku mají do kulata,ale jinak jsou v podstatě stejné, semišové a černé. Základní kousek, hodí se snad ke všemu :)).
A vysněné mokasíny (?) z Topshopu! Do mého šatníku absolutně perfektní, nevypadají nijak drsně a jsou pohodlné jako papučky, zatím v nich chodím doma, než si je budu moct vzít ven :D

18 komentářů:

Ivets perspective řekl(a)...

oboje jsou krasny! presne na takovyhle nakup basic vecicek a bot se taky chystam :)

http://ivetsperspective.blogspot.com/

Zuzankita✝K. řekl(a)...

tie druhé by som chcela aj ja :)

www.karissaworld.blogspot.com

balzu řekl(a)...

okovaný za kolik?

Markvitka řekl(a)...

Taky mě zajímá cena těch z Topshopu, vypadají bezvadně :)

Katie řekl(a)...

v pražském topshopu za 930 Kč ;)

Lucia Petruchová řekl(a)...

Tie prvé, tie sú klasika, dobrá kúpa, a tie druhé, sú úžasné!! Moja sestra si ich práve kúpila tiež, strašne sa mi páčia! Ja by som také možno prijala tiež, ale s väčšími ostňami! :)

Michelle řekl(a)...

Ty druhé jsou boží! Úplně je na tobě vidím, schvaluji! ;)

alx řekl(a)...

aj ja nad takymi uvazujem ale neviem lebo ja som baleriny nenosila sa mi to nehodi nepaci len tie papuckoidne vybijane su dost hot

▲Tyna řekl(a)...

tyjo obijí bych využila! :D nemáš 38ku? :D

Carolinn řekl(a)...

Oba páry bot jsou hezký! K tm prvním se vážně, jak píšeš, odí všechno, je to takovej základ šatníku! :)

Barb řekl(a)...

Agreed (POKER FACE)

Chloe Taylor řekl(a)...

oboje jsou úžasné:) já mám podobné jako ty tvoje první, akorát je na nich mašlička a jsou z CCC :)

Mia řekl(a)...

:DD my jsme snad propojený! Na ty botky jsem dneska v TS koukala ale ve světlém provedení. Tak to si je teda koupím! :DD <3
A musím Ti pochválit ten animák Ahoooj. :DD Je úžasnej :*

Katie řekl(a)...

Tina: 38 mám no, ale nedám :D

Bárb: (bliju duhu)

Chloé: já právě chtěla bez mašličky no :))

Mia: kup si je! at můžem být konečně ty sestry :D a díík*

Barb řekl(a)...

XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Anonymní řekl(a)...

Těm ocvočkovaným jsem taky neodolala, protože se báječně hodí k ocvočkované kabelce z Manga - nějak jsem si jejich nákup musela odůvodnit :)

Diary of Mia řekl(a)...

Topshopácké mokasíny jsou krásné s HM botama nemám dobré zkušenosti.:(

Katie řekl(a)...

Anonymní: tak! :)

Diary of Mia: nedobré zkušenosti? já měla jednou od nich baleríny a nosila jsem je tři roky :D tak doufám, že tyhle taky vydržíí :))