11.01.12

Povánoční slevy

Slevy. Jsou teď všude. Nakoupili jste něco ve slevách? Já letos asi nemám moc štěstí :). Prošla jsem všechny své oblíbené obchody a jediné, co jsem si domů donesla byla sukně z Stradivaria, která se mi líbila už předtím, ale dát za ni 749 Kč mi přišlo hodně. Teď ji mám za 399. Je to tady tahle v černé barvě. Už jsem ji na sobě měla několikrát a musím ji vážně vychválit, ke všemu se hodí a je ze skvělého materiálu.

Včera jsem se ještě stavila v Mangu a v Zaře. V Mangu jsem si zkoušela kožené balerínky - tlačily mě a černé sako s koženými rukávy. Mko mi bylo mega velké. Sko jsem měla malé v ramenech.
Zara? To samé, jen s botama. Klasické černé lodičky. Do 37 jsem se nevešla. 38 mi spadly za chůze z nohy. Tak kde to jsme? :) Takže během včerejších nákupů jsem utratila akorát necelou stovku za kafe. Aspoň ušetřím no :).

Ještě jsem si objednala slevněné šaty na asosu, ale už je to docela dlouho a stále nepřišly, nevím kde je chyba, snad dojdou tenhle týden a když ne, tak je budu muset kontaktovat a vyřešit to. Pořád ale doufám v to, že dojdou, protože jsou nádherné! Nebudu už radši slibovat, že vám je ukážu někdy na sobě, protože poslední dobou je to s mým focením docela bída (ne, že bych ani neměla, kdo by mě vyfotil, ale já spíš vždycky zapomenu :). Snažím se teď nosit více šaty a sukně, než džíny a legíny a myslím, že se mi to docela daří. I když ráno, když se chystám do práce, kde mám být v šest, mě rozhodně potkáte v nějakých kalhotách, mám pocit, že v té mé ranní rozespalosti by se mi ani nepodařilo nacpat se do silonek :D.

Můj další nákupní cíl? Podobné sako jako má tato slečna. Poradíte, kde? :) foto - stockholmstreetstyle

18 komentářů:

Zuzankita✝K. řekl(a)...

sako vyzerá super! veľa štastia :) ja tento rok na zlavách dost ulietavam :)

www.karissaworld.blogspot.com

nat řekl(a)...

Kejtičko, měla sis vzít 38čky s gelovou vložkou přece! Musím ti furt všecko řikat nebo có? (XDDDDDDDDD)

já chci ty boty co má slečna, skočím do Armyshopu.

neholduju sukním, ale ta tvá je pěkná!

Markvitka řekl(a)...

Letošní slevy se mi zdají dost na nic, akorát jsem si včera koupila krásný tílko v malinový barvě ve vero modě, z 500,-- na 200:) jinak ta sukně vypadá dobře, asi se zastavím na Arkádách :)

www.markvitkysvet.blogspot.com

in the middle of nowhere řekl(a)...

Katchenko má milá, sáčko s koženými rukávy jsem sháněla tak strašně dlouho a nikde to nebylo ono, hlavně poměr kvalita/cena. No a jednou jsem čekala na tramvaj, tak jsem zaběhla do sekáče, co byl kousek a tam jsem ten svůj vyvolený kousek našla :D má kožené rukávy a jako bonus i kožený límec a je k sežrání a stálo pouhých 90kč a musím říct, že vypadá kvalitně a nenošeně :-)))

in the middle of nowhere řekl(a)...

a nejlepší je chodit nakupovat na Harfu prý, protože tam nikdo nechodí, tak tam mají všeho dostatek, ale nevím, taky jsem tam ještě nebyla :D

Katie řekl(a)...

Zuzankita: ulítáváš? a kde? :)

nat: musíš mi všechno říkat! to víš :D

Markvitka: ve Vero Modě jsem taky byla a nic mě nezaujalo, nebo možná jenom blbě vidím :D

in the middle of nowhere: cože!!!!!!!!!! za 90 kč jo, fuuuuuuu! pučíš? pučíš žejo! :D
no, nad tou Harfou jsem už hodněkrát přemýšlela, že tam zajedu, ale taky jsem tam nikdy nebyla...hmm... zajdem tam někdy spolu?:D

Anonymní řekl(a)...

já jsem objednávala na asos.com 6. prosince a taky stále čekám a prý nejsme samy .) máme vytrvat.

▲Tyna řekl(a)...

to sako je skvělé!:)
no já si na asosu koupila hodinky kolem cca 18. prosince?? a přišly mi mezi svátky;)

TH. řekl(a)...

jojo, ASOSu teď všechno trvá nějak dýl - objednávala jsem trička na začátku měsíce a došly mi až dneska (jindy to chodí nejpozději šestej den) :-)

Alice řekl(a)...

hej ve který Zaře maj tu kabelku jak jsi psala u mě? myslim že jí potřebuju naprosto nutně!!! dík dík dík! :) a hodně štěstí na dalším lovu :)

baaarushka řekl(a)...

Také jsem na začátku prosince objednávala na asosu a zatím zaké stále nic, tak doufám, že už se brzo dočkáme :))

Katie řekl(a)...

tak koukám, že Asos je teď ve skluzu, snad to dojde!

Aličko,, tu kabelku měli v několika kusech na Příkopech i na Chodově :))

Anonymní řekl(a)...

sukně pěkná, sako závidím - já na sekáče nemám nervy... protože jsem platila zámečníka, abych se dostala do bytu, na útraty nejsou již prostředky, ale ještě před tím, než jsem si zabouchla dveře, jsem si o den dřív koupila krásné šatky v Promod za 599 :D howgh. Martina

Alice řekl(a)...

paráda na Chodov směřuju! :) děkuju moc moc!

evie řekl(a)...

mas super dizajn blogu:)!

www.mysweetstrawberries.blogspot.com

Simone ♥ řekl(a)...

Letošní slevy jsou bída! Já se jdu teď podívat do Palladia a do na Příkopy do Zary, jestli ještě neobjevím něco zajímavého a pak už na to peču..

in the middle of nowhere řekl(a)...

Krásko samozřejmě, že pujčím, je dokonalé!! Kdo si počká ten se dočká.. na Harfu musíme někdy zajet.. ale kdy???????????????

crazy pig řekl(a)...

a já chci její tričko! A boty :D