21.01.12

OOTD

Dnes už jsem stihla vypít dvě kapučína, jedno latté a asi 2 litry zeleného čaje. Že by mi to dalo nějakou energii do učení, to né! :) Takže vymýšlím coby, haha, zrovna přemýšlím nad tím, jak by mělo vypat mé další tetování a stahuju audioknihu, ať mám co poslouchat před spaním... jak trávíte víkend vy? :)

Outfit of the day: šaty HM, prsten Kappahl, náramek od Bárbušky, co není vidět..:)) 

12 komentářů:

Barb řekl(a)...

Fííha!
Jsem si ty šatky představovala jinak, ale vypadají super! Těším se, až omrknu naživo.. mají tu sukýnku takovou šifonovou, ne? :)
Náramek od Bárbušky (bleju duhu), není moc vidět (poker face)...

XD

Delfa řekl(a)...

krasna Katie, nadherne saty:D jeste mi prozrad co to bylo za audioknihu?

Kockandy řekl(a)...

Ty šaty jsou krásný ! Já jdu teď pít pro změnu kakao :D

Ivets perspective řekl(a)...

ty mas usmev jak reese witherspoon! strasne ti to slusi :)

http://ivetsperspective.blogspot.com/

Lucia Petruchová řekl(a)...

Katie, veľmi sú pekné tie šatočky!!!!

Zuzankita✝K. řekl(a)...

pekné šaty :) a zelený čaj tiež milujem :)

Nikol řekl(a)...

moc ti to sluší..ty šaty jsou super =)

zvu tě na giveaway, která právě probíhá u mě na blogu =)
http://nikijeans.blogspot.com/

Annie řekl(a)...

Jak asi, taky učením :D ale po 2 hrncích kafe a studené sprše to stále není žádná sláva! Prokrastinace je metla lidstva!

http://wind-in-hair.blogspot.com/

▲Tyna řekl(a)...

já byla včera v praze nakupovat, v ikei a na chodově a dneska to jenom všecko vybalím, zakomponuju do pokoje a pak se budu učit :/
sluší ti to moc:)

Katie řekl(a)...

Bárb: jo, šifónová!

Delfi: audokniha Life by Keith Richards, namluvená JOHNY DEPPEM!!!! jako ukolébavka na dobrou noc nejlepší :))

Kockandy: tyjo, kakao bych si dala!!! Ale to vůbec nemáme, musím koupit :D

Ivets perspective: haha, dííky, to mi semtam někdo řekne, ale mě to moc nepřijde :))

Lucia, Zuzankita, Nikol: děkuji*

Annie: to máš pravdu :))

Tyna: tos měla pěkný víkend! doufám, že nákupy ukážeš na blogu :))

Klára řekl(a)...

Černé outfity mám ráda :)

... lovEva ... řekl(a)...

tú knihu musím pohľadať :) a pekné šaty aby som nezabudla