26.01.12

Karl Lagerfeld pro net-a-porter

Když jsem zjistila, že Karl Lagerfeld navrhl kolekci pro web net-a-porter.com, řekla jsem si: NO A?

Jenže, pak jsem na ní klikla a zjistila, že ty věci jsou VŠECHNY naprosto dokonalý! Vysněný! A ani ne moc drahý, najdete tam košili za 130 Eur, sukni z umělé kůže za 140 Eur nebo oblíbené límečky za 60 Eur. Blbý je, že ty nejlepší/levnější kousky jsou pomalu, ale jistě vyprodané.
Sama uvažuju nad tím,že bych si fakt něco pořídila, ale je asi třeba jednat rychle, protože tam podle mě brzy nezbyde nic! Líbí se vám něco? 
ČERNÁ - BÍLÁ - STŘÍBRNÁ FOREVER


                                                                   vesta bohužel sold out
Tyhle boty jsou pro mě ztělesněním ideální jarní/letní obuvi. SHOE HEAVEN :)

5 komentářů:

XoXo Veronika řekl(a)...

líbí se mi všechno,ráda bych si něco pořídila :)

Kate řekl(a)...

Mm, mně se to moc nelíbí O_o

Tuyka řekl(a)...

Já bych do toho nešla, prostě mě to neláká..

Na blogu mám GIVEAWAY, zkus štěstí :)

http://code-of-fashion.blogspot.com/

Juice řekl(a)...

jooo, tak přesně takovýhle věci já můžu. :)

http://deerwithorns.blogspot.com/

GirlieNamedZ řekl(a)...

Tie boty. BOŽE TIE BOTY!!! lapám po dychu.