17.01.12

Face issues

Díky podivnému počasí v poslední době se mi strašně přesušuje pleť. Můj obvyklý denní krém nestačí hydratovat. Dostala jsem tedy k Vánocům krém Oriflame, proti nepřízni počasí, ale ten je tak mastný, že mi pleť zatěžuje a ucpává. Co s tím? Každý druhý den na sebe plácám vyživující masky od Rituals s medem a rýží a dnes jsem si pořídila krém, který mí doufám pomůže :). Instant moisturizer ze Sephory. Zatím jsem se s ním namazala jednou, dám vám vědět, jak to vypadá! Má s ním někdo zkušenosti?
Jak jste na tom vy? Bojuje vaše pleť s počasím, nebo pohoda? Doporučíte mi nějaký přípravek, co by mohl ještě pomoci? Dííky :)

btw. Moje závislost na různém sypaném zeleném čaji nabývá hodnot! Dnes jsem zakoupila další pytlíček - tentokrát malina a máta. U nás v kuchyni to pomalu vypadá jako v čajovně :D

16 komentářů:

mobanika řekl(a)...

zeleny caj rules, a mata najsamviac♥

Reza řekl(a)...

Moje pleť teda taky bojuje :) mám podobný problém akorát to často končí praskáním a krví :/ mně pomáhá: L'Oréal Peris-Hydra Pure Anti-Regreasing Moisturiser :)

cassidy řekl(a)...

můj obličej taky neskutečně trpí, pořídila jsem si před Vánoci tento: http://www.markasephora.pl/public_html/application/main/image/product/thumbs/th800x600/creme_riche_tres_hydratante_ultimate_moisture_hydrating_cream.jpg a bohužel docela zklamání, čekala jsem od něj víc.

Jane řekl(a)...

Zkousela jsi Lush? Kámoška si jejich krémy nemůže vynachválit, já měla jen dva, ale zase tak hydratační jsem nepotřebovala, tak bych zkreslovala. A co karotka z Body Shopu? Ta už nepomáhá?

Markvitka řekl(a)...

Ahoj, u mě na blogu jsem dávala příspěvek o krémech na suchou pleť, tak se můžeš mrknout tady http://markvitkysvet.blogspot.com/2012/01/pomocnici-na-suchou-plet.html

pa M.

Katie řekl(a)...

mobanika: viď! :)

Reza: ojé, tak to je ještě horší! díky za tip!*

cass: jojo, to jsem zaregistrovala s tím krémem..škoda no :/

Jane: lush jsem nezkoušela, ty jejich krémy mi přijdou už moc drahé :) pamatuješ si,že jsem měla carrotku? jůůů :)) už jsem ji dávno dopoužívala no, ale asi ji koupím znovu, díky za připomenutí :)

Markvitka: to je super! hned se jdu podívat <3

Simone ♥ řekl(a)...

Já tenhle krém používala loni a je moc fajn, úplně jsem na něj zapomněla, takže díky za připomenutí, koupím si ho znovu. Líbilo se mi, že je bez parabenů a je hezky lehkej a neměla jsem po něm pocit upatlaný pleti.

Anna řekl(a)...

pouzivam ted presne tenhle, mam takovou smisenou a precitlivelou plet a stejne mi vyhovuje :)

Mia řekl(a)...

Jsem na ten krém teda zvědavá. :) Já mám spíš mastnější pleť bohužel. :/
PS: udělala jsi mi chuť na zelený čaj a už se mi vaří voda! :DD

Kris řekl(a)...

dobrej krem! mam ho taky!

www.cristeene.blogspot.com

▲Tyna řekl(a)...

miluju čaje!! :D ale kafe asi na stejné úrovni :D:D tak kafe denně a velký čaje :DD

Lenka řekl(a)...

Jo jo, čaje jsou závislost.

http://lencin-blog-o-vsem.blogspot.com/

Zuzankita✝K. řekl(a)...

nevedela by si aj o nejakom super podkladovom make-upe???


www.karissaworld.blogspot.com

Natt řekl(a)...

dobrý krém! :)
http://fraisesdeluxe.blogspot.com/

Katie řekl(a)...

Simone: tak jsem ti ho připomněla :) já bych si ho normálně nevšimla,ale v sephoře na floře je tam mají tak šikovně vystavené..:D

Mia: :D já piju nonstop, i teď, v práci už si ze mě dělají srandu :)

Tyna: nojo, kafe! o tom ani nemluv, zrovna jsem vypila skoro litr latté z costy!:)

Zuzankita: nic takového nepoužívám, ale VŠICHNI teď vychvalují BB krém od Garnier, který sjednocuje pleť :))

Markéta Trpišovská řekl(a)...

vím o čem mluvíš, měla jsem stejný probolém, a k Vánocům jsem dostala kompletní pleťovou kosmetiku od Yves Rocher a jsem s ní maximálně spokojená,... určitě ji budu na blogu brzo recenzovat