31.01.12

Details

Co ráda poslední dobou nosím. Náušnice z Gate za 48 Kčs (a to byly ještě dvoje, jen ty druhý jsou fakt strašné :) a "náhrdelník" z asosu. Mocné duo! A na první fotce taky moje nejmilovanější sluchátka, v těchto mrazivých jsou extra praktické, nemrznou mi v nich uši :D.


20 komentářů:

Lauren. řekl(a)...

ten náhrdeník je skvělý!

Lauren. řekl(a)...
Tento komentář byl odstraněn autorem.
Reza řekl(a)...

ty náušnice jsou super :) ty sluchátka by s ehodily :P
P.S. ta fotka s Ahoj je skvělá (ano všimla jsem si toho až dneska)

FendiFoxeyLady řekl(a)...

krásne :)

Julianna řekl(a)...

náhrdelník vyzerá veľmi dobre.

luckapucka řekl(a)...

Kčs? si děláš pr...?:))

white cat řekl(a)...

luckapucka: Kč samozřejmě.. :)

a dííky*

Amy řekl(a)...

O tech nausnicich jsem taky premyslela ... Ani si nepamatuju, jak vypadal ten druhy par :D

Zuzankita✝K. řekl(a)...

super to je! oboje :)

www.karissaworld.blogspot.com

gabbi řekl(a)...

Moc se mi líbí oboje! :))

▲Tyna řekl(a)...

úžasné kousky! to je vážně mocné duo:))

Cookie řekl(a)...

Gate ma super bizuteriu! SUper ceny a naozaj krasne veci!
http://cookieswardrobe.blogspot.com/

Katie řekl(a)...

díky!! no,já do gate běžně nechodím, ale byla jsem pro něco na Slavii a vtáhlo mě to dovnitř a hned jsem si něco odnesla..:D do toho oblečení tam bych asi nešla, ale doplňky hezký, i sluneční brýle tam měli hezký

Katie řekl(a)...

btw a ten komentář od whitecat je ode mě, to je má druhá identita z blogu my-delirium.com...jsem rozpolcená osobnost :D

WMBG řekl(a)...

lovely jewellery and your blog is awesome!

i would be very happy, if you take a look at mine :)

XOXO,

wiebkembg.blogspot.com

Haňule řekl(a)...

Kčs mě opravdu rozesmálo :)))

Alice řekl(a)...

ten náhrdelník je supééér!

Vell řekl(a)...

náušnice jsou megamega super, takové jsem si nedávno zničila, takže jsem opravdu ráda za tip :)

M! řekl(a)...

boží! boží! boží!

Terr řekl(a)...

ten náhrdelník je vážně úžasný! :)