18.12.11

Sunday talks

Woody Allen. Můj nejoblíbenější režisér, jeho filmy nekriticky obdivuju. Do teď nechápu, jak je možné, že jsem na Midnight in Paris šla až tenhle týden... Od prvního záběru jsem tušila, že si ten film zamiluju. A taky jo! Kdo ještě neviděl, rozhodně doporučuju se podívat, uvidíte krásnou Paříž a nebudete věřit svým očím, s kým se hlavní hrdina, američan Gil, po nocích setkává :) 
A pokud po shlédnutí Půlnoci v Paříži nebudete mít Woodyho dost, pusťte si třeba ještě Scoop nebo Matchpoint: Hra osudu :).


Jistě vám, stejně jako Katie neunikly velké slevy bot na asosu. Objednali jste si nějaké? Já tedy ještě ne, ale vážně nad některými uvažuju :). Mezi mé favority patří tyto. Podmínka - široký podpatek nebo platforma. Líbí? Jak se tak teď ale na ně dívám, ty poslední tři mi příjdou dost podobné... dilema!



5 komentářů:

Elee. řekl(a)...

Ty poslední jsou super!:)

Anonymní řekl(a)...

ty s krokoušem sou super... zRádě

balzu řekl(a)...

matchpoint mě hodně oslovil...ale nejvíc mě to bralo poprvý a podruhý...potřetí už mě to nějak nebavilo

pragueneedsmorestyle

Ace řekl(a)...

Prvni botky jasna volba!!

Barb řekl(a)...

člověče 2 nebo 4 na tebe..
1 jsou tak na me :D a ty trojky se zdaji byt nekvalitni..