11.12.11

Sunday talks

Tak kdo si koupil NatCakes? :) Já si jich objednala jen pár jako dárky (nemám vanu), ještě musím popřemýšlet, kdo bude ten obdarovaný. Když už jsme u těch dárků - už máte nakoupeny/vyrobeny Vánoční dárečky? Já jsem za poslední týden docela postoupila a už mi jich chybí jen pár. Největší challenge pak bude to zabalit, balení dárků mi vůbec nejde, vždycky použiju hromadu lepící pásky, aby mi to drželo pohromadě :D.

Tento týden mi přišla další knížka a to This is a call: The life and times of Dave Grohl. Davea miluju, takže tahle kniha byla povinnost. Jen nevím, kdy to všechno přečtu, nestíhám!

Byli jste se podívat na DesignSupermarketu? Já ano, ve čtvrtek odpoledne jsem tam dokonce "pracovala", pomáhala jsem antimultivitaminovi. Byla jsem se tam kouknout i v pátek a vybrala jsem si hromadu věcí! Asi je třeba začít šetřit na kalhoty od Chatty, náušnice z betonu od Dechberoucí, baleríny od Zuzany Serbákové z Fashion.lab nebo šperky od Markéty Richterové. Zamilovala jsem se tam do spousty tvůrců, brzy čekejte samostatný článek.
A na závěr vám chci doporučit si poslechnout nové songy od I like you hysteric! Jsou skvělé, nejvíc se mi líbí I.C.O. s dokonalým textem..:) Pustit si můžete tady.

 Momentka z Designsupermarketu.
 Medvěd hipster na hrníčku, co jsem dostala k svátku od Rádě.
 FA.
 Před The Wombats.
Klasické výtahové foto :)

6 komentářů:

Zuzankita✝K. řekl(a)...

vyzerá to super :) tiež by som brala tam pracovat :)

www.karissaworld.blogspot.com

Katie řekl(a)...

hezký fotky:)

M! řekl(a)...

ty jsi byla na Wombatech?? :O jak to, že jsme se tam nepotkaly? :D

Katie řekl(a)...

Zuzankita: ono to zas taková zábava nebyla, ale to prostředí bylo vážně inspirativní :)

Katie: díík

M!: :D že se vůbec divíš :D

Anonymní řekl(a)...

Medved hipster je boziii ... :))

- Amy

Šárka řekl(a)...

já mám dárky už všechny nakoupené, takže mám klid! :)