26.12.11

Sunday talks (on Monday)

Taky se vám o svátcích pletou dny a vůbec nevíte v které části týdne se nacházíte? To se mi samozřejmě stalo a tak jsem dnes zjistila, že je pondělí! :)
Uplynulý týden nebyl zrovna z nejveselejších, ale na konci přišly Vánoční svátky, které jste snad příjemně prožili!
Já jsem stihla jít několikrát do práce, udělat si Vánoční večírek s holkama na bytě, zapálit svíčku VH, zabalit všechny dárečky, dát si nejlepší Aperol Spritz (v restauraci Infinity na Floře, doporučuju!), zajít ke kadeřnici, koupit si štětec na korektor v Sephoře (a je to fakt rozdíl, než ho aplikovat prsty)...
Vánoce s rodinou mám ovšem ještě před sebou, letos mi to nějak nevychází časově, ale aspoň se mám ještě na co těšit! :)
Přeju Vám úspěšný týden!


P.S. Jaké máte plány na Silvestra? Máte ho rádi nebo nesnášíte (jako já)? :)


+báječný song na závěr

3 komentářů:

Zuzankita✝K. řekl(a)...

silvestra? ach to nemám ponatia :(

Merry Christmas!
www.karissaworld.blogspot.com

nat řekl(a)...

já mám ráda. měla jsem. na chatě vždycky. a moc.

já chcu dárky k vánocuuum vidět jooo?

Katie řekl(a)...

Zuzankita: já taky pořád netuším :)

nat: na chatě by se mi taky líbilo,jen letos žádná není no! dárky snad ukážu :))