20.12.11

Ready for 2012

Jsem hrozně vybírává, co se týká diářů. Diář z časopisu? Děláte si srandu? :) Před pár lety jsem objevila Moleskine a zamilovala se. Už jsem měla denní, týdenní, černý, červený, malý, velký... na rok 2012 jsem připravena s Daily pocket diary v černé barvě (osvědčil se už letos) a velký Daily diary se Snoopym na další psaní... těším se, až je konečně budu moci popsat!
Jak jste na tom s diáři vy? Používáte je? Potřebujete nějaký super nebo stačí cokoliv z papírnictví? 

18 komentářů:

adela chloe řekl(a)...

Moleskine only.
já se držím červeného s pevnými deskami, se stránkou na každý den. už pár let. :) a hrozně ráda si jde procházím.

Mary řekl(a)...

moleskine mám už tretí rok a asi tak rýchlo nevymením... a mala som malý červený týždenný a veľký čierny denný :D tento rok prechádzam zase k týždennému, lebo až tak moc toho nemám...

cassidy řekl(a)...

bez černýho pocket by nebylo už pár let nic, moje druhá hlava.

Jane řekl(a)...

taky moleskine.
měla jsem malý denní zelený.
letos jdu do pocket týdeního červeného. :) tvoje jsou parádní!
a diář z časopisu možná na základce...jinak jak cass, bez diáře jsem ztracená!

▲Tyna řekl(a)...

já mám diář od presca, týdenní, to mi vyhovuje nejlíp;)

Slečna A. řekl(a)...

mě stačí nějakej obyčejnej přiměřeně velkej do školy na úkoly apod

Anna řekl(a)...

cerny pocket weekly planner Moleskine
holky, kde se daji koupit v Praze? ja jsem vloni bydlela v Parizi, ale tady jsem je jeste nezahledla.

Lenik řekl(a)...

Letos mě zaujaly diáře od Paper Blanks jsou velké tak akorát a mají úžasně krásný design!!Během roku jsem používala diář od Filofax, ale byl neprakticky velký..

T. řekl(a)...

Moleskine je top! měla jsem denní černý a denní červený, a včera jsem si objednala denní pacman edition :) jinak zbožňuju ty jejich travel books, chystám se pořídit :)

nat řekl(a)...

měla jsem jeden vybraný, matný černošedý, jiný nechci, ale už ho neseženu. a s mym nudnym životem, vlastně ani naprosto žádnej nepotřebuju :)

Reza řekl(a)...

Já používám na školní rok (16-ti měsíční) od Paperchase-takže objednávám přes internet nebo si ho nechám přivést z Anglie :)

Katie řekl(a)...

koukám, že moleskine je hodně oblíbený! :)
paperchase zato vůbec neznám, zjistím si více..:)
já si své moleskine objednala na bookdepository.co.uk , návyková stránka, takže pozor.. :))

Aravisina řekl(a)...

mně vždycky přišly moleskine jako póza a právě jako nejvíc rebelka jsem schválně nosila diáře z časopisů polepený samolepkama a pokreslený lihovkama... ale asi stárnu nebo co, letos si jdu prvně pořídit vlastní moleskine diář na příští rok. to jsou změny ve světě :)

Anonymní řekl(a)...

Uz 6 let pouzivam Filofax a nedam na nej dopustit. Vyhovuje mi, ze si obsah diare muzete usporadat a upravit presne podle sebe. Taky se na konci roku nemusi prepisovat zadne informace z diare do diare. Kaja

joss řekl(a)...

jééé, ten možná dostanu od táty dneska k Vánocům:)

Shark-a Slečna fotografka řekl(a)...

Osobně miluju diáře, jeho výběr vždy trvá měsíce a pak píšu, píšu a píšu! :)

Jess.x řekl(a)...

Já používám taky jen Moleskine. Letos jsem měla černý Pacman a nějak se nemužu rozhodnout jaký si pořídit na rok 2012 :)

Joll Burr řekl(a)...

já si letos vybrala od Paperblanks a je taky skvělý!