14.12.11

Jakoby

Na Designsupermarketu jsem byla ohromena značkou Jakoby, kterou tvoří Kristýna Javůrková. Černá, šedá, bílá a jednoduché střihy, to je něco pro mé oko :). 
Jak se vám líbí? Já vážně uvažuju nad koupí některého z topů, po Vánocích se vypravím do některého z obchodů, kde se tato značka prodává a udělám si radost. A samozřejmě pak ukážu svůj úlovek!
Online store zde.

(tenhle top má na sobě Ema Brabcová ve videoklipu Litato)

7 komentářů:

pipilotti řekl(a)...

super! taky to bylo jedno z mých nejoblíbenějších tamních zákoutí! a hned vedle belka a za rohem ZK. koupila jsem si u ní košili a jsem zvědavá, co si vybereš ty!

Lucia řekl(a)...

to je vážně krásné!

www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

nat řekl(a)...

1,2!

Katie řekl(a)...

skvělý, ale určitě budou hodně drahý, co?:P

in the middle of nowhere řekl(a)...

krásné, přesně, to co bych chtěla.. myslím, že budeme dělat hromadnou objednávku :D

Zuzankita✝K. řekl(a)...

1,3!

www.karissaworld.blogspot.com

Katie řekl(a)...

pipilotti: ty košile se mi taky moc líbily, ale není to úplně můj styl :) já váhám ještě, uvidím co na mě zbyde :D

Katie: právě že ani ne,podívej se na ten online ship :)

Marketulička: tak zajdeme spolu někdy do Basmatee nebo někam, kde to prodávají jó?*