27.12.11

I need an advice

Před nedávnem jsem si objednala super vestičku z Forever 21. Už ji mám pár dní doma a přemýšlím - s čím ji sakra budu nosit? Je jednoduchá, černá, přední část je koženková, zapínání na jeden knoflík. Pro inspiraci (ať víte jak přesně vypadá) jsem ji na sebe hodila a vyfotila se zrovna v tom, co jsem měla na sobě (tílko na doma + džíny).
A teď se vás ptám? Co myslíte, že by se k ní hodilo? Taková vesta mi přijde univerzální, ale vyzkoušela jsem ji s několika topy a přišlo mi, že to vypadá dost blbě. Hmm.. vlastníte něco podobného? Díky za radu! 


p.s. ten plakát není nakřivo, to foťák stál tak podivně :D

16 komentářů:

M! řekl(a)...

takhle je to super!:)

Jane řekl(a)...

ty se úplně ztrácíš! ale sluší ti to. :)

joss řekl(a)...

to znám, mám podobnou a nevím, co k ní, ale mně osobně se líbí k pruhovaným tričkám nebo někdy i k šatům, ale to musí být víc country. takhle to ale taky může být.

Anonymní řekl(a)...

kluci visí :) zRádě

nat řekl(a)...

ber to takhle jak to máš :D

balzu řekl(a)...

mam tmavě hnědou...takže se víc hodí na western...prostě ji zkus s víc věcma....hod pár věcí na postel, i ty, co by tě normálně nikdy nenapadly, a budeš překvapená, co z toho vznikne.....a vždycky vznikne:D

pragueneedsmorestyle

Barb řekl(a)...

Tož to určitě na western, jak píšou čtenářky XDDD Trololo!

sisi řekl(a)...

pekná fotka a aj vestička :)

Anonymní řekl(a)...

Nechala bych to takhle, s tilkem vypada celkem ok :)

- Amy

mafinx řekl(a)...

paci sa mi ta vesticka:))
hodi sa ti









ps pozyvam ta na svoj giveaway

Anonymní řekl(a)...

stejně jsem ti nejlíp poradila já, očekávám potom fotku outfitu a zajištěnou publicitu na blogu! XDDD M.

Katie řekl(a)...

rádě: no! škoda,že se to dozvídáš z blogu a nevidělas to ještě na vlastní oči,jak jsem to tam šikovně nalepila..

M: asi jo! ještě sehnat někde tu košili a bude!

jinak díky všem za rady, ovšem s tím westernem to nebude tak žhavé, nic v tom stylu nemám a myslím,že bych se ani necítila moc dobře :))

Patricia Iacob řekl(a)...

Great photos. Here on http://www.patriciaiacob.com/2011/12/giveaway/ I have a present for you a Hermes Bracelet Collier de Chien.

▲Tyna řekl(a)...

supr vesta;))

balzu řekl(a)...

právě že tahle mi na western tolik nepřijde...moje podobná ve skříni taková je, ale tahle s kožíškem (teda vypadá tak) moc ne, i když ji tak samozřejmě taky můžeš oblíct=)

Anonymní řekl(a)...

no tak ty seš fakt stylová bloggerka, že ani za tu doménu to nestojí :D achjo