10.12.11

Desperately seeking new music




Poslední dobou mě i mé osvědčené kapely přestávají bavit (to ale neplatí o Lunu, jejich video si rozhodně pusťte, ten song je skvělý) a já už nevím, co poslouchat! Máte nějaké tipy? Díky předem :)

10 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Vubec nechodis na last.fm :(
Jinak bych ti doporucila nove album The Black Keys, ale to uz jsi musela slyset ...

- Amy

Katie řekl(a)...

Amy - last.fm mám přihlášené,ale stránku moc nekontroluju no! každopádně black keys už chvíli poslouchám, ale taky se mi to nějak obehrálo už :D :(

Kristina Průšová řekl(a)...

Luno jsou skvělí!)

Anonymní řekl(a)...

Napada me jeste Vypsana Fixa - Detaily, ale to taky neni nejaktualnejsi novinka :D Miles Kane - Colour Of The Trap, takovej britpop indie cosi ... :). Kasabian - Velociraptor!, to jsi urcite slysela :D
Mas rada RHCP? John Frusciante je muj all time favorit, takze muzes zkusit nejakou jeho solovku ... nevim, jestli to bude tvuj salek :) Nebo zkus neco od Pixies, pokud neznas a libi se ti tvorba Nirvany ... :)

- Amy

Zuzankita✝K. řekl(a)...

sú super!

www.karissaworld.blogspot.com

joss řekl(a)...

já jsem teď totálně nadšená z The Black keys!

ceder řekl(a)...

the national - high violet, arcade fire - the suburbs, the boxer rebellion - union, exits, the xx - xx, xiu xiu - dear god, i hate myself, priessnitz - stereo, yeah yeah yeahs - it's blitz!, a další jako: clinic, arab strap!!!, tv on the radio, the antlers atd.. doporučuju tenhle blog: domingo.bloguje.cz

Katie řekl(a)...

Amy: díky, vidíš sólovku od Milese Kanea nemám, to si seženu :))
joss: mě zas tak moc nebaví, ale klip k Lonely boy je božííí
ceder: díky ti! některé věci neznám, takže si to seženu a díky i za tip na blog :)

M! řekl(a)...

moji milovani luno<3 / byla jsi v roxy?:)

Anonymní řekl(a)...

Já jsem si ted zamiloval Grouplove, z českých zkus A Banquet, maj taky novej klip... Pete