25.12.11

DEERDANA

Hi, tak jak jste prožili Štědrý den? Doufám, že přesně podle vašich přání :).
Dnes jsem vám chtěla ukázat trička od značky Deerdana, které mě zaujaly svou jednoduchostí a zároveň originalitou. Na obyčejných bílých tričkách najdete zobrazení známých osobností, většinou pouze černobíle, některé i barevně :). Líbí se Vám? Mě se nejvíc zamlouvají princ Harry a Yves Saint Laurent!
Na stránce najdete kromě triček i praktické tašky :)




7 komentářů:

Slečna A. řekl(a)...

mě se nejvíc zamlouvá Dolly hned na první stránce

Anonymní řekl(a)...

to je skvělý!!!! děkuju za tip, vypadá to vážně úžasně, pouvažuju nad zakoupením prince harryho to mé šatny! :D

www.kavarenskapovalecka.blogspot.com

Shark-a Slečna fotografka řekl(a)...

Hm vypadají hodně dobře jdu si na ně mrknout :D :)

Martina Golightly řekl(a)...

Barack! <3 Ale i princ Harry neni k zahozeni:D

Vítězslav řekl(a)...

Díky za tip! :)

Pauline řekl(a)...

mne sa páči model :D

M! řekl(a)...

jsou fakt bozi!