02.12.11

CCF party

Včera jsem se byla podívat v Meet factory na křestu knihy Kmeny! Hned jsem si jednu pořídila a už se nemůžu dočkat, až se do ní začtu :). Určitě pak podám nějaký report o tom, jak se mi Kmeny líbí.


No a minulý pátek jsem se zúčastnila Check Czech Fashion party v pražském klubu Theatro v Karlíně. Byla to párty ve stylu benátského karnevalu, hosté měli masky a všichni byli perfektně oblečení! Já tam šla rovnou ze školy, tak to zas tak perfektní asi nebylo (a taky bylo vtipné sedět na hodině sociologie v šatičkách :D), ale užila jsem si to! Konaly se tam přehlídky mladých nadějných návrhářů Lenky Kristiánové, Petry Pitelkové, Anny Barošové a Francesca Gattina (jehož pánské modely se mi líbily asi nejvíc).
Všechny fotky z přehlídek nebo i ze zákulisí najdete na fb stránkách CCF.




fotila Bárb a spol!

2 komentářů:

Anette řekl(a)...

pěkné fotky :)
zvu tě ke mě na giveaway

Katie řekl(a)...

moc ti to sluší:)