06.12.11

10 kroků ke kráse - vyzkoušeno

V posledním příspěvku jsem vám ukázala svou face chart, čili jak jsem byla namalovaná vizážistkou Bobbi Brown, ale bohužel jsem se ten den nestihla vyfotit. Bylo to z toho důvodu, že  jsem hned běžela do školy, ze školy jinam a pak byla půlnoc a tma :). Proto jsem se vyfotila dnes, poslední týden se totiž takto maluju snad každý den! Jemná tmavě hnědá linka, nenápadné líčka,tónovaná pusa. Myslím, že je to ideální líčení pro běžný den. 


Použila jsem přesně ty produkty, které jsou napsány na face chart + světle hnědá tužka na obočí z HM. Na fotce se mi ale moc nelíbí, tak ještě popřemýšlím, jestli ji budu používat.
Co říkáte na tento jednoduchý styl líčení?


Nejvíc mě baví používat Pot Rouge, což je krémový multifunkční výrobek na tváře a rty. Mám jej v odstínu Pale Pink, na líčkách vypadá skvěle jemně (když ho ale pořádně nerozetřete do ztracena, tak můžete vypadat jako Marfuška) a na rtech má přirozený odstín. Nepoužívám na to žádný štětec, stačí nanést prsty :).
V krajním případě by to určitě šlo použít i na oči, ale já nejsem zrovna fanoušek růžových očních stínů, takže si to nechám hlavně na líčka a rty.
Nadšenost z téhle tvářenky jistě není jen na mé straně, byla oceněna cenou časopisu InStyle :).

14 komentářů:

Mia řekl(a)...

Tak to se Ti povedlo:)! Mně se to obočí nezdá nijak špatný, možná je ten odstín až moc teplej, obočí by mělo být studenější. To multifunkční líčidlo vypadá super. To potřebuju taky vyzkoušet! :DD :)

Katie řekl(a)...

hrozně ti to sluší:)

Adéla řekl(a)...

Katerino, tys ale vubec 10 kroku jako nepotrebovala! Tobe staci se rano vzbudit, cubo! :D
Krasna ses, no.

bambitka řekl(a)...

taková chytrá Horákyně namalovaná nenamalovaná :) vypadá to krásně a přirozeně

marilyn řekl(a)...

moc ti to sluší (ale to tobě vždycky :D). ta tvářenka vypadá zajímavě, budu po ní muset kouknout taky! akorát se bojím, že si ji nebudu umět pořádně rozetřít, no uvidíme :D

Bárb řekl(a)...

Trololo!
To je nejlepší, slusí ti to! :)

Pak musím u tebe prošmejdit, co všechno máš a doporučíš a já si něco pořídím <3

▲Tyna řekl(a)...

mě se to líbí moc! strašně clean & fresh to působí:) takovéhle přirozené líčení je nej;) a né každému to sluší, tobě moc:))

Zuzankita✝K. řekl(a)...

božský úsmev :)

GIVEAWAY
karissaworld.blogspot.com

Anonymní řekl(a)...

dávám palec nahoru a půjdu si koupit tu tvářenku :) deš se mnou? a vůbec ten tvůj blog žeru. zRádě

cassidy řekl(a)...

Tobě to slušíí :) Bobbi Brown lidi udělali dobře, že si tě vybrali, tržby s takovouhle poletí nahoru! Taky jsi mě nalákala.

Curly girl řekl(a)...

Vypadáš velice krásně, přirozeně a svěže:0)
http://curllygirll.blogspot.com/

Jane řekl(a)...

Ten tvůj výraz, prostě typická Katie. :) Sekne ti to.

Katie řekl(a)...

Mia: díky! studenější říkáš? nad tím se budu muset zamyslet,:) zkusím nějaký oční stín možná, místo tužky :)

Katie: díky:)

Adélka: vole :D potěšilas mě**

Bambitka: díky! chytrá horákyně, přesně :D

marilyn: dííky! proč bys to neuměla! ty zvládáš takových věci a tohle je fakt jednoduché, jen je třeba si na to dát fakt pozor no :))

Bárb: jojo,prošmejdíš! trololo

Tyna: díky

Zuzankita: ajé,dííky :)

Rádě: no ne! první koment! juchůů! na to si dáme panáka <3

cassidy: jé,díky :)

curly girl: děkuju

Jane: typická katie :D takhle já vyzerám no :D díík

Ev řekl(a)...

like a doll xx