06.11.11

Phone outfits

Pár fotek, co se mi nasbíralo v telefonu. První fotografie je nejdůležitější, vyfocená dnes. Mám na sobě kabátek z HM, který se mi líbí, ale nevím, jestli si ho mám pořídit nebo ne? Co myslíte vy? Snad je aspoň trochu vidět :)

Divadelní outfit. Sukně Zara, košile Camaieu (nebo jak), silonky Lindex. (Foceno na toaletách Divadla Na Vinohradech :D)

12 komentářů:

Lavender řekl(a)...

pekná sukňa

Foly D. Sante řekl(a)...

máš seksi pančušky!:)

Elee. řekl(a)...

Ten kabátek ti sluší,řekla bych.:)

▲Tyna řekl(a)...

ten toaletní outfit je super!:D
a ten kabátek je moc hezký, ale podle mě natrefíš na ještě lepší;) ale jako sluší ti!.)

Julianna řekl(a)...

ten kabátik je fajn!

Ivet's perspective řekl(a)...

mas pravdu, moc toho videt neni, ale kabatek vypada fajn :)

http://ivetsperspective.blogspot.com/

T & B řekl(a)...

Ten kabátek se mi líbí :). A máš skvělou sukni a punčochy)).

Mia řekl(a)...

Po tom kabátku hrozně toužím též takže za mě určitě ANOOOOO! :) :**

Anonymní řekl(a)...

kolik prosim ten prvni kabatek stoji? dekuji inka

Katie řekl(a)...

Foly: tyyjo, od tebe pochvala pančušek potěší víc než od jiných :D expertka na slovo vzatá* díík

Hmm,, s kabátkem jinak pořád nevím :D Asi ho vezmu, pokud ho ještě seženu po výplatě :D

Inko, stojí 1499 Kč :)

Barb řekl(a)...

Drahá!
Sluší ti to!

Joll Burr řekl(a)...

to je ten kabátek co má Ejvi? se mi moc líbí, kup!