23.11.11

Moje jediný přání je opakování

Poslední týden je tak krásně hektický. Byla jsem v Olomouci na koncertu Tata Bojs, který byl geniální a s Haninkou jsme se tam pořádně vyřádily :D. Taky jsem na víkend jela domů, sešla se s kamarádkama, vypila spoustu káviček a snědla na můj vkus až moc zákusků apod.
V sobotu jsem byla na mini hudebním festivalu, kde hráli třeba The Republic of Two nebo Luno. Podporovat české kapely mě baví! Co vy, posloucháte/znáte nějaké mladé české skupiny?



Od pondělí do dneška zase jenom pracuju, ale zítra a další dny mě čekají zajímavé povinnosti, o kterých vám stoprocentně poreferuju! 


A teď trochu z jiného soudku - s nástupem zimy přišlo na řadu shánění kabátu! Myslela jsem si, že budu nosit ještě ten z loňského roku, ale když jsem si ho oblíkla, tak jsem usoudila, že je to katastrofa :D. Prošla jsem už hromadu obchodů, všechny internetové stránky, co znám a nenatrefila jsem na žádný, co by se mi líbil! (A když jo, tak stál 250 Liber :)) Odkud máte kabát vy? Tipy, kam se mám zajít ještě podívat? Pomalu totiž začínám mrznout! 


Dnes jsem taky na blogu mé oblíbené Sabriny narazila na nádhernou kabelku, podobnou bych si taky přála. Ale první musím sehnat ten kabát, potom až můžu koukat po jiných věcech. Jak se líbí? 

13 komentářů:

Elee. řekl(a)...

Poslouchá třeba Hadouken a pak tak různě co se mi líbí.
Mladé české skupiny ani ne,ela z českých mám třeba ráda Vypsanou fixu.

A ta kabelka je boží!Jednoduchá černá je klasika.:)

Mia řekl(a)...

Dobře, že si užíváš! Jinak mě překvapila má poslední návštěva (po dlouhé době) v New Yorkeru, že tam mají krásné kabátky a bundičky. Ovšem na můj vkus jsou v poměru s kvalitou předražený. :/
Jinak moc se mi líbí Zara, asi nejvíc na bundy a kabáty vůbec. Avšak to je taky dost velká investice a pokud máš jako já kabát na rok, nevyplatí se to. :DD
Já mám ten svůj poslední camel z Camaeiu (nebo jak se to píše). Jsem s ním moc spokojená. :)

▲Tyna řekl(a)...

já poslouchám charlie straight;)
ta kabelka je fakt krásná..

Helenaka řekl(a)...

S výběrem kabátu bohužel nepomůžu, letos si taky nemůžu vybrat... :(

Česká skupina, co by se ti snad mohla líbit je tahle: http://bandzone.cz/vees ;)

Michelle řekl(a)...

Dobrá taška! ;)

balzu řekl(a)...

hele, prostě chod po městě a na nějakej narazíš=)...já taky většinu zahlídla někde z tramvaje, nebo prostě náhodou vešla zrovna do toho a toho obchůdku=)...

pragueneedsmorestyle

luckapucka řekl(a)...

v Topshopu jsem viděla pěkný(i na omak docela ze silného matroše-teda na tu bídu co je k dostání)

Dania řekl(a)...

Ten song od tatáčů miluju:)

Alice řekl(a)...

miluju Tata Bojs a Opakování asi dneska neostanu z hlavy! dík :D a jinak kabát taky potebuju ten loňskej je zoufalej... a ta kabelka vypadá fajn :)

Shark-a Slečna fotografka řekl(a)...

Zaujal mě nadpis :D Moje probouzecí písnička ! :D jinak super kabelka v jednoduchosti je krása :)

Teres řekl(a)...

kabát = zara :D

eee řekl(a)...

ta kabelka je vazne bozi

Anonymní řekl(a)...

Kabat bych urcite nevybirala v HM,Topshopu, ceske Zare nebo v NewYorkeru. Jsou to proste shity a nehrajou a nevypadaji dobre. Bud si nech neco usit, kvalita zarucena a muzes byt kreativni. Nebo si priplat a vyber si treba za 3000 KC u Benettonu nadhernej kabat s 80 procenty vlny nebo si ho sezen nekde za hranicema. V Cesku je to proste cim dal tim vetsi bida.