28.11.11

Miss VŠE 2011

Díky kamarádce, která tuto soutěž pořádala, jsem měla možnost podívat se do zákulisí finálového večera Miss VŠE 2011.  Moje úloha byla dohlížet na backstage a styling missek ( = zapínání, rozepínání šatů, hledání ztracených kostýmů apod.), nakonec jsem ale dělala vše co bylo zrovna potřeba. Když jsem dorazila (okolo páté odpoledne, btw najít klub Sasazu byl docela problém :D) stavěli jsme reklamní bannery, lepili plakáty (stejně pořád padaly), dávali dohromady ceny pro soutěžící, ceny do tomboly, dodavatel dovezl květiny, jak pro vítězku, tak pro všechny finalistky (květiny byly opravdu nádherné)... bylo to hektické, musela se udělat generální zkouška, přišel moderátor, nácvik choreografie, kontrola šatů a najednou bylo čtvrt na deset a už nám volali z venku, že je před Sasazu řada lidí, co chce jít dovnitř. 
Show začala s malým zpožděním, ale šla hladce, hostesky chodily po klubu a diváci hlasovali pro svou favoritku na novém iPadu. Slečny se prošly ve večerních šatech, v plavkách a v kostýmech, já z toho ale moc neviděla, protože jsem pořád něco/někoho sháněla. Nakonec jsem dokonce musela jít předat několik cen z tomboly, protože hostesky nebyly k nalezení. Po každé ceně, kdy jsem šla dozadu pro další jsem však říkala organizátorce Martině "Pošli sem nějakou hostesku! Já už tam nechci jít!" :D 
Soutěž skončila někdy kolem půlnoci vyhlášením vítězky (vyhrála krásná Daniela Ludvíková), předaly se korunky, šerpy, květiny a další ceny a my si mohli konečně vydechnout! Na oslavu jsme si dali skleničku sektu a s kamarádkou jsme jely šíleně unavené domů (o tom, jak jsme nastoupily do tramvaje, co jela opačným směrem, zase někdy příště :D).
Musím říct, že to byla zajímavá zkušenost, ale dělat takové akce často, tak se asi brzy zblázním, bylo to opravdu stresující :). 
Byli jste se někdo na finále podívat?
Na závěr fotka, na kterou jsem narazila v reportáži o soutěži na této stránce.


5 komentářů:

Jane řekl(a)...

ta fotka! :D jo! úplně nejvíc soustředěná jsi!

Foly D. Sante řekl(a)...

o rok zavolajte mňa za asistentku! mňa to bavíí:DD

Simona řekl(a)...

:)) (probíhá u mě giveaway)

Anonymní řekl(a)...

:D Katchence děkuji NEJVÍC za její PEVNÉ nervy a moc si toho vážím :))) příště už jen jako VIP divák jo Kači? :)

Katie řekl(a)...

Foly: tak jó! :D

Anonymek: to beru!:*