02.11.11

KIKO make up Milano

Při návštěvě Berlína v srpnu a Milána v minulém týdnu jsem nemohla vynechat návštěvu obchodů Kiko Cosmetics! Poprvé jsem na tuto značku narazila v Berlíně a pořídila jsem si tam dvoje oční stíny. Po více než dvou měsících používání si je nemůžu vynachválit. A protože je to kosmetika italská (název značky je přímo Kiko Makeup Milano) bylo mi jasné, že v Miláně taky nějaké nákupy proběhnou. 
Jejich obchody jsou tam všude, v Bergamu jich bylo snad pět :). Pořídila jsem si lak na nehty a rtěnku a jsem zamilovaná. Doufám, že tato kosmetika přijde brzy i do Čech.

 Vesmírné oční stíny. Při nákupu jsem se rozhodovala mezi dvěmi barvami a tak jsem si řekla, že až Kiko navštívím příště, tak si koupím ty druhé. No, a když jsem tam byla podruhé, nemohla jsem si zaboha vzpomenout, které že to mám doma :D. 
Tyhle mám moc ráda, na večerní líčení jsou ideální, i když je semtam nosím i přes den.
 Tyhle hnědé jsou naprosto univerzální, dají se použít samostatně nebo i s dalšími stíny pro kouřové líčení. A docela dlouho vydrží :).
 Vínový lak je absolutní must have pro tenhle podzim. Já už tedy jeden vínový mám z loňska (Essie - Velvet Voyeur), ale potřebovala jsem další. Jak se teď na ně ale koukám vedle sebe, vypadají skoro stejně :D.
Nude matná rtěnka je jedním z mých dlouhodobějších přání. Na téhle mě sice strašně štve ošklivý obal (měli tam levnější řadu asi za 3,9 Euro v krásných matných černých obalech, ale zase tam nebyla ideální barva), ale tohle je přesně ten odstín, co jsem chtěla! 


Máte zkušenosti s Kiko kosmetikou? Slyšela jsem hodně chvály na jejich laky na nehty a tak by mě zajímal i váš názor :).

4 komentářů:

Lauren. řekl(a)...

ten lak i stíny vypadají nádherně! já na jejich laky narážím pořád na tumblru :D doufám, že až někdy pojedu do Milána tak si taky něco z tohoto obchodu odvezu :)

MonMon řekl(a)...

ja som tuto znacku objavila v Taliansku,vlastnim niekolko produktov a som s nou maximalne spokojna a dufam ze niekedy dorazi aj na Slovensko.

Anonymní řekl(a)...

Dámy, podívejte se na:

http://aukro.cz/listing/user.php?us_id=14575768

Široký sortiment kosmetiky KIKO!

Anonymní řekl(a)...

Dámy, podívejte se na:

http://aukro.cz/listing/user.php?us_id=14575768

Široký sortiment kosmetiky KIKO!