30.11.11

If you love me let me go back to that bar in Tokyo

V pátek jsem se zúčastnila skvělé Check Czech Fashion párty ve stylu Benátského karnevalu, ale protože ještě nemám žádné fotky, tak si report nechám na později :).
Sobota byla ve znamení školy a v neděli jsme se s Haninkou půl dne procházely Prahou, bylo vážně krásně. Večer jsme šly do LMB na koncert skupiny The Wombats! Je pravda, že více bych si ho užila tak 3 roky zpátky, kdy jsem je úplně milovala, ale i tak jsem byla ráda, že jsem šla, bylo to super! A taky jsem se tam zamilovala do předkapely - Team Me z Norska, byli boží! Takové děti a jak to rozjeli! :). 
V pondělí už mi Haninka odjela, tak jsem trochu uklízela, učila se. Večer jsem běžela do Zary, Hanince pro tričko. Znáte to, něco se vám moc líbí, ale nakonec si to nekoupíte. A druhý den to nutně musíte mít! Takže jsem jí to tričko musela jít koupit a samozřejmě jsem tam objevila i něco pro sebe a to šálu s lebkama. Ale rozkošnou! I´ll show you soon.
Taky jsem se ten večer na chvíli potkala s Miou, kterou jsem moc ráda viděla, a protože je to správná bloggerka, tak udělala pár fotek. Prý vypadáme podobně! To mě nikdy nenapadlo, ale asi na tom něco bude :)). Brzy se dozvíte, při jaké příležitosti jsme se setkaly :) 


zdroj fotek
Díky téhle fotce vím, že ten svetr musím nosit buď přepásaný nebo vůbec :D. Je z Manga (koupený na Mallorce, už v létě jsem myslela na zimu), tričko z HM :)

4 komentářů:

Martina Golightly řekl(a)...

Svetr prepasej, je moc hezky na to, abys ho nenosila vubec. A souhlas s Wombats a Team me, taky by se mi Wombati libili vic pred par lety, ale i tak skvely koncert:)

Judy řekl(a)...

ten svetr a vlastně i top je moc pěknej ;)

▲Tyna řekl(a)...

aaag wombatáci jsou nejsuperáckýýý

Donchinka řekl(a)...

Mas pravdu!!! amsterdam bol mega skvely.. a ta party musla byt super!!:)